שופרסל פתחה בגעש את הסניף השני של "קוסמוס"

השקיעה בהקמה 40 מיליון ש' * מתכוונת להפוך את "קוסמוס" לרשת ארצית

הנהלת שופרסל הכריזה היום (ד') על פתיחתו הרשמית של סניף "קוסמוס" געש, ועל הפיכת קוסמוס לרשת ארצית. קוסמוס געש הוא הסניף השני של רשת חנויות המגה של שופרסל, ושטחו 9,000 מ"ר. בהקמת הסניף הושקעו 40 מיליון שקל. הוא כולל 40 מחלקות, עם מגוון של כ-50 אלף מוצרים בתחום המזון והלא מזון.

הקונספט של "קוסמוס" הוא חנות מגה, בין חנות היפר לבין כלבו. מדובר ב-ONE STOP SHOP, בה יכול הצרכן לרכוש כל סוג של מוצר צריכה כמעט: ממוצרי מזון ועד מוצרי אלקטרוניקה ושטיחים. הסניף הראשון של קוסמוס נפתח לפני שנה במתחם מ.ת.מ בחיפה.

ייחודו של סניף געש, במעדנייה הנושאת את השם "שפים מבשלים מגעש". לראשונה בארץ מיוצגות בתוך סופרמרקט סניפונים של מסעדות ידועות. בקוסמוס געש משולבות מסעדות, מעדנייה וסופרמרקט ענק. האוכל מבושל במטבח משוכלל הצמוד לכל אחת מן המסעדות, ונמכר כ-TAKE AWAY או להגשה במקום. המסעדות הבולטות הן: "פו סינג", הסינית של אהרוני, המסעדה האיטלקית "פסטלינה", "וויט הול" המתמחה בבשרים, "אינדיגו" המציעה אוכל ים תיכוני ו"אילנס קפה", המגישה משקאות, כריכים וקפה טחון טרי במשקל, וכן אביזרים להכנת קפה בבית.

בנוסף, יש בסניף געש של קוסמוס בית יין, ברים של סלטים, פינה אורגנית ומחלקות אחרות בתחום המזון ובתחום הלא מזון: בית מרקחת, מחלקת קוסמטיקה, טואלטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, כלי בית, מחלקת צעצועים, עולם התינוק, תחנות משחק ועוד.

בסניף 200 עובדים ו-24 קופות, לא כולל קופות מחלקתיות בקפיטריה, קוסמטיקה ועוד. הסניף לא ייפתח בשבת.

סניף שלישי של "קוסמוס" ייפתח באשקלון בשנה הקרובה. עד תחילת שנת 2000, צופה הרשת לפתוח שתי חנויות נוספות