בשורה לתעשייה? שירות הטלוויזיה של פרטנר יכלול "ערוץ צחוק"

מדובר בערוץ שיכלול גם הפקות מקור מקומיות, למרות שפרטנר אינה מחויבת לכך רגולטורית ■ הערוץ יופק ע"י טדי הפקות, ובראשו יעמוד יובל נתן ■ מיזם הטלוויזיה של פרטנר יושק עד סוף החודש הנוכחי

יובל נתן / צילום: רונן אקרמן
יובל נתן / צילום: רונן אקרמן

חברת פרטנר הודיעה היום (ג') כי תשלב בשירות הטלוויזיה שתשיק בקרוב "ערוץ צחוק וסטנד-אפ" שיופק על-ידי טדי הפקות.

על-פי ההודעה, הערוץ יכלול הפקות מקור חדשות שיופקו במיוחד עבורו, ובהן שעשועונים, מערכונים, מופעי סטנד-אפ ושידורים חיים. בנוסף, ישודרו בו גם סדרות ותיקות של טדי הפקות כמו "שמש", "השיר שלנו" ו"הקומדי סטור". את הערוץ יוביל יובל נתן, לשעבר המנהל והעורך הראשי של אתר מאקו ומי שעמד בראש המגזין "רייטינג".

מבחינת התעשייה המקומית מדובר בהצהרת כוונות מעניינת, על רקע העובדה שבניגוד ל-yes ולהוט, סלקום ופרטנר לא מחויבות רגולטורית להשקיע בהפקות מקור. העובדה הזאת מטרידה מאוד את היוצרים, מכיוון שהסכומים שמופנים אליהם נגזרים מסך ההכנסות השנתיות שרושמות שתי החברות הרב-ערוציות הוותיקות, ובמצב הנוכחי, כשהחברות הללו נפגעות על רקע התחרות החדשה, גם הסכומים שיופנו אליהם יהיו נמוכים יותר בעתיד. זאת כשמנגד, למתחרות החדשות אין כאמור כל מחויבות להשקיע ביצירה מקורית.

יחד עם זאת, מפרטנר לא נמסר היום מה יהיה היקף ההשקעות שיופנה באמצעות הערוץ לתכנים מקוריים.

בכל הנוגע לערוץ, מפרטנר נמסר כי הוא "ישלב תכנים בולטים מהרשת, מהארץ ומהעולם, וכוכבי רשת ישראלים מתחום הבידור. בנוסף, הערוץ ייתן במה ראשונה לקומיקאים צעירים ומוכשרים המחפשים את הפריצה ויפעיל חממת תוכן שמטרתה פיתוח והפקת תוכניות, פורמטים וכוכבים לשוק התוכן הישראלי והבינלאומי".

מנהל התוכן הראשי של הערוץ הוא העורך והתסריטאי נדב פרישמן, והמפיק הראשי הוא אסף גורדון. שירות הטלוויזיה של פרטנר אמור להיות מושק עד סוף החודש הנוכחי.