שופרסל משיקה שירות המאפשר לסרוק מוצרים ע"י אפליקציה

בשלב זה שירות "סרוק וקנה" מוצע באופן בלעדי לחברי מועדון לקוחות שופרסל ופועל כפיילוט בסניף שופרסל דיל בכפר-סבא הירוקה, ובמהלך השנה הוא יורחב לסניפים נוספים

שופרסל משיקה שירות "סרוק וקנה" / צילום: סיון פרג'
שופרסל משיקה שירות "סרוק וקנה" / צילום: סיון פרג'

כפי שנחשף בראיון ל"גלובס" ביולי האחרון: רשת שופרסל משיקה שירות סריקת מוצרים. השירות החדש יאפשר ללקוחות לבצע קנייה בסניף על-ידי סריקה עצמית של המוצרים במהלך הקנייה באמצעות האפליקציה הסלולרית "סרוק וקנה" של שופרסל או באמצעות סורק ייעודי הממוקם בכניסה אל הסניף.

בשלב זה השירות מוצע באופן בלעדי לחברי מועדון לקוחות שופרסל ופועל כפיילוט בסניף שופרסל דיל בכפר-סבא הירוקה, ובמהלך השנה הוא יורחב לסניפים נוספים.

השירות מאפשר ללקוחות הסניף לצפות במחיר הסופי של הפריט כולל מבצעי הרשת, לרבות המבצעים האישיים להם הלקוח זכאי, ולארוז תוך כדי הקנייה בסניף. בחברה מציינים כי בהמשך הלקוחות יוכלו גם לשלם באמצעות האפליקציה ולאסוף את החשבונית בקופת השירות העצמי שקיימות כבר היום בחלק מסניפי הרשת.

למהלך שותפות חברת הסטארט-אפ שופיק, המתמחה ברכישה באמצעות אפליקציה, חברת הקופות NCR ואמזון ישראל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988