אין אישור ממ"י לאירוע בשטח המיועד לחתונת אלעד תשובה

כך הודיע בימים האחרונים מינהל מקרקעי ישראל ■ מכל שאר הגופים הרגולטורים יש אישור לחתונה ■ ככל הידוע, אין כוונה במנהל לבטל את האירוע על ידי מחלקת הפיקוח

מינהל מקרקעי ישראל הודיע בימים האחרונים לבית הספר החקלאי בבן שמן כי הבנייה והשימוש בשטח לקיום אירוע חתונה של בנו של יצחק תשובה, אלעד תשובה, איננו שימוש חוקי בקרקע וככזה הוא מטופל. מכל שאר הגופים הרגולטורים יש אישור לחתונה. ככל הידוע, אין כוונה במנהל לבטל את האירוע על ידי מחלקת הפיקוח.

כזכור, לחתונה של אלעד ובחירת ליבו רוני היימן שצפויה להתקיים השבוע (ג') צפויים להיות מוזמנים 1,700 אורחים. ריטה גם כן צפויה להופיעה בחתונה כשהקייטרינג הוא של "מגי ותולי" והשף אביב שמה.

החופה התקיימה בסוף השבוע בירושלים ובאירוע ביום ג' היא תוקרן על מסכי ענק. על המתחם הענק ביער בן שמן עובדים עשרות פועלים כבר למעלה משבוע.

סמנכ"ל כפר הנוער בן שמן, צבי שטרן, מסר כי "כפר הנוער, המחזיק במקרקעין, נתן את אישורו לעריכת האירוע בתקופה שבין הקציר לזריעה לטובת חניכי הכפר ולרווחתם. כאמור, ההכנסות מהאירוע שנערך במקום תהיינה קודש אך ורק לטובת מטרה זו. אנו פועלים בשיתוף פעולה עם הרשויות".