תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הצורך בסטריליות עולה מדרגה – הסטארט-אפ שמציע מכשיר חיטוי אוטומטי לחללים סגורים

הקורונה שינתה סדרי עולם והעלתה את המודעות והחשיבות להיגיינה מיטבית בחללים ציבוריים • חברת Killer Whale מפתחת מוצרים המאפשרים חיטוי אוטומטי 24/7 של חדרי שירותים ללא מגע יד אדם • "המטרה היא לייצר פלטפורמה גנרית, פשוטה להפעלה, שתאפשר להשיג סביבה בטוחה והיגיינית במרחבים סגורים שונים"

 הצורך לחטא כל תא שירותים 24/7 גדל משמעותית / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
הצורך לחטא כל תא שירותים 24/7 גדל משמעותית / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הכתבה מטעם  Smart Funding

מגפת הקורונה שפרצה לחיינו הביאה איתה לא מעט שיעורים לחיים, תובנות חדשות ומצבים ייחודיים, שדרשו מאיתנו חשיבה מחדש והתנהלות אחרת מזו שהיינו רגילים אליה. מסכות פנים הפכו מצרך מבוקש, השהות בחללים סגורים מרתיעה יותר מאי פעם, וכולנו חושבים פעמיים אם לגעת במשטחים כאלו ואחרים במקומות ציבוריים, מחשש להידבקות אפשרית.

אחד הדברים המרכזיים שהשתנו נוגע לדרך שבה אנחנו רואים כיום מקומות ציבוריים סגורים והומי אדם, המתאפיינים בתחלופה גדולה של אנשים. לפני פרוץ הקורונה נראה כי רק מעטים חשבו על רמת החיטוי והניקיון במקומות הללו. היום נדמה שזו המחשבה הראשונה שעולה בראשנו - אך מתברר שישנם כאלו אשר עסקו בכך עוד הרבה לפני שהקורונה הגיעה לכאן.

"היום, בתקופת הקורונה, רבים מסתובבים עם 'אלכוג'ל' בהישג יד, אבל אם נלך שנה, שנתיים ושלוש שנים לאחור - לא הייתה מודעות לחשיבות החיטוי והניקוי מבחינת חלק גדול מהאנשים", אומר ישראל גרין, מנהל המכירות של חברת Killer Whale, סטארט-אפ שמציע מכשיר חיטוי אוטומטי לחללים ציבוריים סגורים. "עד לפני כמה חודשים לא הבינו על מה אנחנו מדברים בכלל".

"הרעיון שלנו", מרחיב גרין, "הגיע הרבה לפני תקופת הקורונה, ובא לענות על צורך בסיסי של כל אדם כמעט: להימצא בסביבה סטרילית, בטוחה שבה הוא יכול לשהות בלי לחשוש מזיהומים, מחיידקים ומבעיות אחרות. אנחנו מדברים בעיקר על תאי שירותים ועל משטחים שהרבה מאוד אנשים נוגעים בהם, כדוגמת מעליות או משטח לסריקת טביעת אצבע בכניסה למשרד. היום נשמע מיותר אפילו להסביר את החיוניות של הדבר, אך זהו צורך קיים גם בתקופות שגרתיות יותר, ללא איום של מגפה עולמית".

"המגפה שינתה סדרי עולם, והמודעות לחשיבות החיטוי והניקיון בחללים כאלו תישאר איתנו עוד שנים רבות, גם לאחר שנעבור את הגל הזה", מוסיף מנכ"ל Killer Whale, בנימין סונואני. "המוצר שלנו נמצא כיום בשלבי כיוונון אחרונים, כך שעיתוי משבר הקורונה תואם ללוחות הזמנים המתוכננים. הטכנולוגיה שלנו נותנת מענה למנעד רחב של זיהומים, ומטפלת גם בנגיף הקורונה - אבל לא רק".

 לפרטים נוספים ואפשרויות השקעה ב-Killer Whale הקליקו כאן>>

למנוע הידבקויות בשרשרת ועוד

המוצר של Killer Whale הגיע בזמן, אפשר לומר - ובימים אלו הוא נמצא בשלב האחרון לקראת יציאתו לשוק (ועל כך נרחיב בהמשך). אנשי החברה הבינו, עוד לפני הקורונה כאמור, כי יש צורך בהמצאה שתאפשר להבטיח חללים ומשטחים מחוטאים היטב בתוך שניות, ובאופן קבוע - במטרה למנוע בדיוק את מה שקורה עכשיו: הידבקויות בשרשרת וכדומה.

"המטרה היא, בסופו של דבר, לייצר פלטפורמה גנרית, פשוטה להפעלה, לתפעול ולתחזוקה, שתאפשר להשיג סביבה בטוחה והיגיינית במרחבים סגורים שונים", ממשיך גרין. "המקום הראשון שבחרנו להתמקד בו הוא דווקא אחד המאתגרים ביותר - השירותים הציבוריים. הרבה אנשים, לא רק בשל הקורונה, נמנעים משימוש בשירותים ציבוריים, אך לפעמים אין ברירה: נמצאים בקניון הרבה שעות, במטוס (בתקווה בעתיד הקרוב), או בבית החולים... באיזשהו שלב יש צורך להתפנות".

המוצר של Killer Whale מאפשר לחטא כל תא שירותים 24/7 / צילום: חנן בר אסולין
 המוצר של Killer Whale מאפשר לחטא כל תא שירותים 24/7 / צילום: חנן בר אסולין

סונואני מציין עניין נוסף שבגללו החיטוי והניקוי של חדרי השירותים הציבוריים חשובים כל כך: אוכלוסיות שמתקשות להשתמש בשירותים בעצמן, או שיתקשו לנקות אותן. "אחד הדברים שהובילו אותנו לפיתוח המוצר הזה היה ההבנה שישנם אנשים שלא יכולים לדאוג לעצמם, משלל סיבות, אך ראויים לאיכות חיים ולביטחון היגייני כמו כל אחד אחר. זה נכון להורים המבוגרים שלנו, לילדים, לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ועוד - לכולם מגיע ניקיון 24/7, ביטחון בשימוש בשירותים והגנה מפני מחלות ומגיפות".

מטריית רסס שמחטאת את התא כולו

נראה כי המוצר המדובר יכול לשרת אוכלוסיות רבות - ואגב, הוא מיועד להתאים גם לשירותים בבית, ולא רק לשירותים ציבוריים. אז איך הוא עובד בדיוק? כיצד הוא יכול להבטיח למשתמש חלל נקי ומחוטא באמת. מתברר שהפעולה עצמה היא עניין של שניות בודדות ממש.

"מדובר במוצר אוטונומי לחלוטין ללא מגע יד אדם, הפועל על סוללות, עם שני חומרים פעילים", מפרט גרין. "אותה יחידה של המוצר המותקנת בחדר השירותים מזהה שיש מישהו בתא, ולאחר כל שימוש מתחילה בפעולה בצורה אוטומטית: במשך כמה שניות נפתחת מעין מטרייה של רסס דק המכיל חומר מתפזר ומתנדף, אירוסול, שמותז הן בתוך האסלה והן מעליה, על ה'קרש'. כשמגיע האדם הבא, הוא יכול להיות בטוח שהשירותים מחוטאים.

המוצר שלנו מאפשר בעצם לחטא כל תא שירותים 24/7, מה שבאופן פרקטי אי-אפשר לעשות כשמעסיקים צוות מנקים. אנחנו לא מתיימרים להחליף את שירותי הניקיון, אלא להציע שירות נוסף, ה'מחסניות' שמכילות את החומר, שנראות כמו מחסניות דיו למדפסת, אמורות להספיק לשבוע בשימוש תעשייתי ולחודש בשימוש ביתי".

המוצר הראשון כבר בדרך להפצה מסחרית

בימים אלו נמצאת חברת Killer Whale בשלב C, אחד השלבים המתקדמים ביותר בחיי סאטרט־אפים, בדרך לשיווקו של המוצר הראשון - המיועד לחדרי שירותים. כאמור, שאיפתה של החברה היא להפוך את המוצר לנפוץ בכל מקום ציבורי באשר הוא ובכל משטח - תחנות רכבת ואוטובוס, שדות תעופה, קניונים ומרכזי קניות, מעליות, משטחים ביומטריים ואפילו ידית של דלת.

"אנחנו מנסים כרגע לפרוץ קדימה לייצור המוני שיכול להוזיל את העלויות, כי הרצון הוא להגיע למחיר שווה לכל נפש", מסביר גרין. "יש פה גם אידאולוגיה, זה לא רק מוצר מסחרי. חשוב לנו שכל אחד יוכל להרשות לעצמו רכישה של המוצר בלי לחשוב פעמיים".

בהמשך לכוונות הללו להכניס את המוצר שלה לשוק הרחב, זקוקה כמובן Killer Whale לתמיכה כלכלית, לעזרתם של המשקיעים, כדי לצלוח את שלב הייצור ההמוני וההפצה של המכשיר הראשון. לצורך כך נעזרים אנשיה בשירותי חברת Smart Funding, אשר מסייעת לחברות ולמיזמים בעלי תרומה לחברה וסיכוי להצלחה בגיוס הון ובפיתוח עסקי. סמארט פנדינג מציעה לחברות שירותי גיוס הון הן באמצעות קהילת משקיעים פרטית אקסלוסיבית (אנג'לים) בקמפיינים המוגבלים ל-35 ניצעים והן על ידי פלטפורמה להשקעות המונים המפוקחת על ידי הרשות לניירות ערך תחת רישיון "רכז הצעה"

כך כל אדם יכול בעצם להשקיע בחברת הייטק או בסטארט־אפ, מתוך הפורטפוליו שמציעה סמארט פנדינג; הוא בוחר את החברה שבה ירצה להשקיע, דרך אתר סמארט פנדינג ואת סכום ההשקעה המתאים לו - שצריך להיות בטווח סכומי ההשקעה שנקבע לחברה במסגרת קמפיין הגיוס, והופך להיות בעל מניות ושותף לכל דבר בחברה שבה השקיע. מאחר שפוטנציאל הצמיחה בעולם ההייטק והסטארט־אפים יכול להיות גבוה, כאשר המיזם מבשיל ומצליח - זו עשויה להיות השקעה אלטרנטיבית מעניינת.

סמארט פנדינג, בראשות המנכ"ל איתן כספי, חברה ל-Killer Whale לטובת המטרות שציינו מעלה, אשר יצעידו את החברה עוד כמה שלבים קדימה. "אנחנו בסמארט פנדינג בוררים בקפידה את החברות המגייסות דרכנו, הן ברמת המוצר, הפטנטים, המתחרים, השוק וצוות ההנהלה, והן מבחינת תרומתן לסביבה, לחברה ולאדם", אומר כספי ומוסיף כי "בחרנו ב- Killer Whale מאחר והיא מפתחת מוצרים מהפכניים לניקוי ולחיטוי מפני חיידקים ו־וירוסים, מדובר במוצרים אשר עתידים לסייע למיגור הקורנה ומגפות עולמיות נוספות". מן העבר השני סינואני מסביר כי "סמארט פנדינג נותנת לנו מענה מעולה לגיוס ההון הנדרש. אנשי החברה מקצוענים, רציניים ויש לה אורך נשימה ראוי לציון".

"בשורה התחתונה, Killer Whale כבר הגיעה להישגים משמעותיים, הן במסגרת שיתופי פעולה להפצת המוצר והן מבחינת צפי מכירות כבר בשנה הקרובה", מסכם כספי. "ההנהלה שלה מקצועית ובעלת ניסיון רב, ואנחנו מאמינים שהשקעה בה היא אטרקטיבית במיוחד בתקופה זו".

 לכל הצעות ההשקעה של סמארט פנדינג הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו ובאמור בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם