תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

עיריית ב"ש יוצאת למכרז להקמת קומפלקס ספורט, נופש ופנאי בעיר

היזם הזוכה יפעל לתכנון, הקמה והפעלה של המרכז החדש לתקופה של 25 שנה • הקומפלקס המדובר בשכונת פארק הנחל בעיר יכלול בין השאר שתי בריכות חצי אולימפיות, מתחם ספורט פתוח לכל, פינות שעשועים לילדים ועוד • בתנאי המכרז נקבע כי לפחות 80% ממכסת המינויים תישמר לתושבי העיר

שכונת הפארק בבאר שבע מבט אווירי על האגם ומתחם בריכות השחייה שיוקמו בסמוך אליו / צילום: דיאגו מיטלברג
שכונת הפארק בבאר שבע מבט אווירי על האגם ומתחם בריכות השחייה שיוקמו בסמוך אליו / צילום: דיאגו מיטלברג

הכתבה מטעם עיריית באר שבע

עיריית באר שבע פרסמה מכרז להקמת קומפלקס של בריכות שחיה, ספורט, נופש ופנאי בשכונת פארק הנחל בעיר. מדובר במכרז D.B.O.T, במסגרתו היזם הזוכה מתחייב לתכנן, להקים ולהפעיל את המרכז החדש למשך 25 שנה, כאשר בתום התקופה המרכז יועבר לעירייה.

הקומפלקס החדש צפוי להשתרע על שטח של כ-15 דונם; הוא יכלול מתחם מקורה עם בריכה חצי אולימפית, ג'קוזי וסאונה, חדר כושר, חדרי אימונים וג'מבורי. כמו כן, תמצאו בו מתחם פתוח עם בריכה חצי אולימפית נוספת, בריכה לפעוטות, ובריכה ללימודי שחיה ומתחם ספורט פתוח הכולל - מגרשי טניס, מגרשי ספורט משולב, כדורעף חופים, פינות שעשועים לילדים וחניון גדול בשטח של כ-4.5 דונם.

רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע, מציין כי בשנים האחרונות העיר נמצאת בתנופת פיתוח אדירה והיא הולכת ומבססת את מעמדה כמטרופולין של הנגב. לדבריו, אוכלוסיית באר שבע צפויה להכפיל את עצמה בשנים הבאות ובמסגרת הסכמי הגג נבנו וייבנו בעיר שכונות חדשות. בנוסף, מתבצע חידוש של השכונות הוותיקות. לצד התוספת של עשרות אלפי יחידות חדשות, העירייה מקדמת פיתוח של מקורות תעסוקה מתקדמים ומגוונים בראשם פארק ההייטק ברובע החדשנות, פיתוח תשתיות תחבורה, הקמת פארקים מוסדות חינוך מתקדמים, עוגני תרבות בילוי ופנאי ועוד.

רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע / צילום: מישל אמזלג
 רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע / צילום: מישל אמזלג

שכונת פארק הנחל, בה יוקם כאמור הקומפלקס המדובר, היא אחת מהשכונות החדשות והגדולות בישראל. בשכונה המשתרעת על שטח של כ-1,150 דונם נבנו ונבנות למעלה מ-5000 יח"ד - החל בבניינים בני שמונה קומות וכלה בבתים צמודי קרקע. כמו כן, הוקם בה פארק מטרופוליני הכולל את אגם המים המלאכותי הגדול בארץ וספורטק ייחודי. בנוסף, מוקמים לצד האגם, פארק צפרות, מתחמי בילוי ופנאי ואטרקציות נוספות.

הטבות לתושבי העיר

הקומפלקס החדש יהיה פתוח בכל ימות השנה, שבעה ימים בשבוע (למעט יום כיפור) והוא צפוי לשרת בעיקר את תושבי באר שבע, כשבתנאי המכרז נקבע כי לפחות 80% ממכסת המינויים תישמר לתושבי העיר. בנוסף יונהג מחירון מיוחד לתושבים שיקנה להם הנחה של 12% לפחות.

במכרז רשאים להשתתף קבלנים רשומים בפנקס רשם הקבלנים בענף 100 (בניה) בסיווג ג' 5 שיידרשו לעמוד בתנאי סף נוספים.

את מסמכי המכרז יש להגיש עד ולא יאוחר מיום 20.9.2022.

*לעיון במסמכי המכרז באתר עיריית באר שבע.

**לפרטים נוספים יש לפנות למחלקת התקשרויות וביטוח.