Loreal

טכנולוגיית מודיפייס המאפשרת הדגמה אישית של האיפור (מימין), בחנות ארמאני ביוטי, קניון רמת אביב / צילום: כפיר זיו

הביוטיטק כבר כאן: תעשיית העתיד של עולם היופי צוברת תאוצה

תעשיית היופי רתמה לשימושה את ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשור האחרון • התוצאה: חוויית קנייה מותאמת אישית, שימוש בסימולציות מנבאות מראה ועוד • אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הטכנולוגיה הפכה למנוע העיקרי לחדשנות עסקית וליצירת ערך"
נתן סטולרו
02/10/2019
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!

הצג כתבות נוספות קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב
צרו איתנו קשר *5988