שרוטונים

מתוך פרסומת טלויזיה עבור בית ההשקעות מיטב דש / אילוסטרציה: שרוטונים

"באנימציה אין גבול לדמיון" - יותר ויותר מפרסמים בוחרים באופציה המונפשת להעברת המסר

אם בעבר בעולם הפרסום הסתפקו בקמפיינים בפרזנטור "מסורתי" המזוהה עם המותג, היום המגמה היא לפרוץ גבולות • שחר בר דוד, מנכ"ל שרוטונים: "בעידן של אינספור ערוצי מידע נדרש מהמפרסם לעניין את הקהל והדרך לעשות זאת היא באמצעות תוכן חדשני"
יובל ניסני
10.05.2021
הצג כתבות נוספות קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב
צרו איתנו קשר *5988