האם אחד זה בטוח מדי? האם ארבעה זה יותר מדי? איזו תדמית רוצים לשמר במשרד או מחוצה לו? • מדובר בשאלות עתיקות יומין, ועם דעיכת הפופולריות של העניבות, הן הפכו לרלוונטיות מתמיד • הנה דעתם של ארבעה מומחי אופנה על הנושא
בעבר כוכבי רוק נעלו אותם, היום הם מככבים בתערוכה בניו יורק • "מגפי הירכיים", המטפסים הרבה מעבר לברכיים, חוזרים לאופנה בזכות "בלנסיאגה" והפרזנטורית של המותג, קים קרדשיאן • וגם: כמה טיפים איך לשלב אותם עם פריטים ממלתחת החורף
חברת הקוסמטיקה האמריקאית עקפה בהתמחרות על טופ פורד חברות יוקרה גדולות, כולל התאגיד הבינלאומי קרינג, בעלי החברות־הבנות איב סן לורן וגוצ'י • העסקה מהווה את הרכישה הגדולה ביותר אי־פעם בידי אסתי לאודר
גל פרלמן, בן 46 מקריית ביאליק, נשוי ואב לשלושה • מנכ"ל ושותף בחברת גלובל ברנדס גלרי • "הבנקים בימים אלה, ובענף שלנו בפרט, נזהרים. הם רואים את הענף כמסוכן ותזזיתי יותר, מכיוון שלא מדובר במוצרי צריכה כמו קוטג' או לחם, אלא במוצרי מותרות לאנשים מסוימים" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
ילדי הסלבריטאים נראים על השטיח האדום, לצד ההורים שלהם, בבגדי מותגים • תעשיית סטיילינג חדשה נולדה: אנשי מקצוע שעוזרים לסלבריטאים להלביש את הצאצאים שלהם
בעוד אנשי עסקים נוטים פחות ללבוש חליפות, הטיפוסים היצירתיים נוטים יותר ללבוש חליפות, בסגנון לא קונבנציונלי: הגזרות רחבות יותר, הז'קטים עם בטנה כפולה, הבדים מיוחדים והאקססוריז צבעוניים • מובילי המגמה הם הזמרים הארי סטיילס וג'סטין ביבר והשחקן אחמד ריז • הסגנון הייחודי שלהם מתחיל לשנות את תעשיית ההלבשה הגברית כולה
לזה זקני העמק לא פיללו, אבל שוחרי הכיף דווקא כן: קרואסון הפיסטוק-מרציפן הטעים בארץ, אמנות מרגשת וחנות יד שנייה עמוסה פריטים שווים מבתי אופנה נחשבים, וכל אלה בקיבוץ בית העמק • חגית אברון תופרת יום
אלינור בר (30) מנתניה • בעלת "החייטת" – עסק המקיים סדנאות ללימוד אופנה בדגש על עולם הקיימות ושימוש חוזר • "כעסק אקולוגי, אתגר מרכזי הוא לשמור על קיימות המוצר ולהנגיש אותו לשימוש חוזר תוך שמירה על רווחיות" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
בשנים האחרונות חל זינוק ברמת הפופולריות של אופנת האקטיב בעולם, כשגם מותגי יוקרה כמו פראדה וגוצ'י מצטרפים למגמה • במקביל, סלבריטאים רבים מתעדים את עצמם לובשים את האופנה הזו ביומיום ומעלים את המודעות לתחום • כעת מגיע תורה של ישראל, עם כניסתם לארץ של המותגים הבינלאומיים אלו יוגה ולולולמון. כיצד זה ישפיע על השוק המקומי?
אחרי שנים רבות ששעונים גדולים הובילו את השוק, גברים מגלים את קסמם של השעונים קטני המידות בעל אופי היוניסקס של המותגים הגדולים • מי שתרמו לטרנד הם סלבריטאים כמו אוסטין באטלר, טימותי שאלאמה וג'יי זי
מותגי אופנה המתמחים בבגדי גברים שינו לבלי הכר את עיצובה של החולצה ובכך תרמו להפיכתה מפריט לבוש בסיסי וחסר ברק לפריט ייחודי ובעל סגנון אישי • הפרשנות העכשווית שלה זוכה לפופולריות גם בקרב שחקני קולנוע וגם בקרב אנשי עסקים
שיתופי הפעולה של אדידס עם גוצ'י ובלנסיאגה הולידו קולקציות בגדי ספורט יוקרתיות • החיבורים האלה מטשטשים את הפערים בין אופנת רחוב לאופנת עילית
מעצבים מפתחים גוונים בלעדיים שיבדלו אותם בתעשיית האופנה • הם החליפו את הלוגואים והם משמשים כסימני היכר של בתי האופנה הגדולים
קבוצת האופנה 911 קיבלה את הזיכיון הישראלי ותפתח במהלך 2023 שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב • מותג הלייפסטייל פרימיום Alo Yoga נודע בזכות העיצובים החדשניים, הבדים המזוהים שאותם הוא מפתח והעובדה שהוא ידידותי לסביבה
נשים הפכו את טרנד ה-Barbiecore להצהרה של עוצמה נשית • קים קרדשיאן, מייגן פוקס, ליזו וגלן קלוז - כולן לובשות עכשיו ורוד
צמידי היהלומים שענדו נשות העשירון העליון נעשו זולים ונפוצים יותר • מובילי המגמה הם סלבריטאים בולטים כמו ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט ובלה חדיד
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה