השאיפה לאינדיבידואליות דו-גלגלית עדיין מפעמת בקרב חובבי האופנועים המבוססים, והיצרנים שמחים לספק להם את מבוקשם בדמות כלים יוצאי דופן ועתירי טכנולוגיה מתקדמת, שמחירם מגיע לזה של רכב פרטי ולעתים עולה עליו
הדו"ש של ב.מ.וו יודע לעשות כמעט הכל: להתמודד עם פקקים, לגהץ כבישים ולהשתולל בסיבובים. הדבר היחיד שחסר לו זה קצת ברקסים עכשיו, אחרי "הנחת מיתון", הוא נמכר ב-89 אלף שקל
הוא כבר מזמן לא האופנוע הכי חדש בשכונה, אבל לסוזוקי ויסטרום יש עדיין הרבה מה להציע בלי שום בעיה האופנוע מזנק למהירות של מאסר בפועל - ממש כיף של מנוע
הסוזוקי DR125SM הוא אולי לא מכונת אדרנלין מטורפת, אבל כשמשקללים את יחס הסמ"ק-כיף-שימושיות מול המחיר, התוצאה בהחלט נאה
ה-650KLE הוא אופנוע שימושי ונוח שיודע גם ליצור כיף מוטורי בעקבות קיצוץ המחיר יצאנו למבחן דרכים מעודכן
ההשקעה שביצע באפט הזניקה את מניית הארלי ב-15.8% ל-13.73 דולר בסגירת המסחר אמש (ג') בניו יורק בחודשים האחרונים רשמה המניה ירידות חדות בגלל היחלשות הביקוש לאופנועים והחששות ממצבה הפיננסי של החברה.
אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1, סוזוקי וסובארו ויתרו על ההשתתפות באליפות העולם בראלי וקוואסאקי עזבה את המוטוג'יפי, יצרנית רכב יפנית נוספת נוטשת את הספורט המוטורי בגלל המצב הכלכלי
הווספה החדשה הופכת כל פקק עירוני למשחק השתחלות מהנה הסופר GTS 300, שמצטרפת אל אחותה בת ה-250 סמ"ק שנמכרת כאן מזה כשנתיים. המחיר עומד על כ-34 אלף שקל, 2,000 שקל יותר מאשר עבור הדגם צנוע הנפח למבחני האופנועים
רב המכר של הונדה הוא אופנוע מיושב בדעתו, יעיל ונוח שפונה לאנשים שמחפשים בדיוק את זה
חברת משקאות האנרגיה האמריקנית תעניק לרוכב האופנועים האיטלקי חצי מיליון אירו נוספים במדי וייזכה באליפות המוטוג'יפי ב-2009 מגזין "פורבס" מעריך את הכנסותיו השנתיות של רוסי ב-35 מיליון דולר
קימקו מצטרפת לאופנת ה-300 סמ"ק עם אקסייטינג חדש, שבהחלט משדר ספורטיביות ומצליח לסובב ראשים האם 20 סמ"ק שווים 4,000 שקל?
קימקו מצטרפת לאופנת ה-300 סמ"ק עם אקסייטינג חדש. האם 20 סמ"ק שווים 4,000 שקל?
ה-DN-01 של הונדה הוא לא ממש אופנוע ובוודאי לא קטנוע אלא יצור מזן חדש, דו-גלגלי אוטומטי מפואר למנהלים, שרוצים לעקוף את הפקקים בלי תדמית של שליח פיצה
בלי רעש וצלצולים, ועם עלות של שקל בודד ל-15 קילומטרים, הבשורה החשמלית כבר נוסעת בכבישי ישראל. סוף שבוע על הווקטריקס, קטנוע מנהלים המקבל כבוד אפילו מוותיקי השליחים. טעון מנצח
השקות הסתיו המסורתיות מסמנות את הכיוון: לקוחות מבוססים, לרוב לא צעירים, שלא נפגעו מהמיתון העולמי
ה-400 XEVO, צאצא של הווספה המיתולוגית שייצורה הופסק לאחרונה, הוא קטנוע מושחז, יעיל ומענג
דו גלגלידונלד טראמפהארלי דיווידסוןהונדהטסלהמכונית חשמליתמכסיחסי סין-ארה"בסוזוקיקטנועים