הערות בנושא כבר ניתנו לזכייניות ערוץ 2 קשת ורשת ■ הסיבה להארכות מהדורת החדשות: שיפור עמדות מול הערוץ המתחרה ■ ערוץ 10: "איננו מאריכים את המהדורה באופן קבוע"
הדרישה - בשל נטיית רשת וקשת להאריך את מהדורת החדשות כדי להתמודד בחזית הרייטינג
הרשות השנייה טוענת כי הפינות המופיעות לצד התוכנית, בהן מופיעים מומחים הקשורים לחברות מסחריות כגון בנק דיסקונט ושופרסל, מהוות פרסומת לכל דבר
זאת אחרי כ-100 תלונות שהגיעו בנושא ■ שקופיות הפופ-אפ שקופצות במהלך השידורים הן כלי מרכזי של הזכייניות לקידום תוכניות ■ כעת מבקשים ברשות השנייה להגביל את המכסה שלהן
לפי אמנה שניסחה הרשות השנייה, על מפיקי תוכניות הטלוויזיה לשמור על פרטיותו וזכויותיו הבסיסיות של הילד ■ כמו כן, "יש להימנע מלהציג את הילד בצורה מביכה, פוגעת ומשפילה"
הדרישה הגיעה מסמנכ"ל הטלוויזיה ברשות, איילת מצגר, עקב החלטת ועדת הטלוויזיה לפיה אין עיסוק מספק בנושאי הון ושלטון בערוצים 2 ו-10 ■ קשת: "ההתערבות הפולשנית בתכנים היא הראיה המוחצת לצורך הקריטי במעבר לרישיונות"
יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השנייה: "בקשת וברשת אין די תחקירים על בעלי הון באופן מכוון, משום שיש מעין קשר שתיקה בין הזכייניות" ■ לוחות השידורים של קשת ורשת אושרו ע"י ועדת הטלוויזיה תוך הסתייגויות
חוסר היציבות שבו פועלת הטלוויזיה בישראל מביא גם לשינויים תכופים בלוח השידורים: תוכניות עולות, יורדות, מחליפות ימים ומשנות שעות ■ למרות שהבלגן אמור להזיק לזכיינים, הנתונים מראים כי אין פגיעה משמעותית ברייטינג
משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת
אם ארה"ב היא מלכת התוכן השיווקי, אנחנו בדרך להיות הסגנית הראשונה ■ מי בחר את הפרסים ב"הישרדות", מאיפה הגיע הוורד של "הרווק", ומה רואים פליטי "האח הגדול" ביציאה מהווילה
מנכ"ל הרשות השנייה הודיע כי הארכת הזיכיון תתאפשר רק באמצעות שינוי חקיקה ■ במועצת הרשות השנייה ימליצו בישיבה ביום א' הקרוב להאיץ את החקיקה בנושא, כפי שנקבע לפני כשנה וחצי בדו"ח תורג'מן
הרשות השנייהיורם שפטללי-אור אברבךמבנה ארגוניסער שיינפייןרשת 13שי באב"דשינוי ארגוניתוכן שיווקיתוכניות בוקר