אלון ברנר

שימש כמנכ"ל חברת הדיגיטל K Logic

כתבות אחרונות

 
מירב ספקטורובסקי ששון, מנכ"לית קיי לוג'יק
מינוי בכירים | לפני כולם

מנכ"לית חדשה ל-K Logic: מירב ספקטורובסקי-ששון

ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בתפקידה האחרון את הזרוע הדיגיטלית ב-IBM ישראל, תחליף בתפקיד את אלון ברנר שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2018
אלון ברנר
משרדי פרסום | לפני כולם

מנכ"ל K Logic אלון ברנר פורש מתפקידו

ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"

איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2016

"בעוד 10 שנים עולם הפרסום יהיה שונה דרמטית מהיום"

אחרי 8 שנים במקאן-אריקסון, הפסיק אלון ברנר להאמין שהפרסום המסורתי עובד ■ היום, כמנכ"ל K-LOGIC שעוסקת בשיווק דיגיטלי, הוא מקעקע את תפיסות הפרסום המסורתי ושולל מושגים כמו "רעיון גדול" ו"סיפור מותג"

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2014

ועידת MAD תארח פאנל: "דאבל פס - שיווק וטכנולוגיה לשילוב מנצח"

הפאנל, בהנחיית גיא לרר, יעסוק בהשפעת המהפכה הטכנולוגית על שיווק ופרסום

שירות גלובס 09.07.2013

"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"

אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים

שירות גלובס 08.07.2013