מנכ"ל K Logic אלון ברנר פורש מתפקידו

ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו

אלון ברנר
אלון ברנר

אחד ממשרדי הפרסום הכי מזוהים עם השינוי שעבר ענף הפרסום בשנים האחרונות וכניסתו לעידן הדיגיטלי, ניצב בפני שינוי משמעותי בהנהלה: ל"גלובס" נודע כי אלון ברנר, מנכ"ל משרד הפרסום K Logic ב-6 השנים האחרונות, מתעתד לפרוש בעוד כחצי שנה מתפקידו ולעזוב את המשרד. ברנר כינס הבוקר (ה') את העובדים והודיע להם על החלטתו, ובהמשך אף דיווח על כך לחלק מלקוחות המשרד. בעתיד הקרוב צפוי להתמנות לו מחליף.

K Logic הוא "חיה מוזרה" בענף הפרסום. אמנם במונחים של עולם ישן - ניהול תקציבי מדיה, היקפים בדירוג יפעת או נוכחות בתחרויות למיניהן - המשרד הוא לא שחקן, אך בכל הקשור בהתנהלות בעולם החדש - פרסום דיגיטלי, ניהול מסעות לקוח ואימוץ שיטות חדשות של מדידה - הוא נחשב לחלוץ, וככזה הוא שינה משמעותית את ענף הפרסום. החברה התחילה כחברת פרפורמנס כמעט טכנולוגית, אך צירופו של ברנר שבא מתחום הפרסום הקלאסי, והאסטרטגיה והמתודות שהביא עמו, בידלו את פעילות המשרד. תחת ניהולו של ברנר הפך K Logic לשחקן שמאיים גם על משרדים גדולים ממנו משמעותית, וכפועל יוצא מכך גם תרם למוטיבציה של אותם משרדים לשפר יכולות בתחום הפרסום הדיגיטלי.

חברת K Logic מתמחה בבניית אסטרטגיה דיגיטלית ממוקדת ביצועים, תוך יצירת סינרגיה בין עולם מנועי החיפוש, ה-Social Marketing ושיווק מבוסס תוכן. החברה הוקמה על-ידי אלרועי בוכמן, שגם שימש כמנכ"ל המשרד עד להגעתו של ברנר. ברנר נכנס לתפקיד לאחר שכיהן כ-7 שנים כסמנכ"ל אסטרטגיה במקאן ת"א. בשנים שבהן נוהל המשרד על-ידי ברנר הוא גדל באופן משמעותי בהיקפי הפעילות ובכמות הלקוחות. המשרד, שמונה היום כ-100 עובדים, משרת לקוחות בישראל ומחוצה לה, ביניהם קבוצת אי.די.אי (ביטוח ישיר ותשעה מיליון), צ'מפיון מוטורס, פרטנר, אלטשולר שחם, שטראוס מים, Wework ו-Nice.

אלון ברנר אמר ל"גלובס": "לפני 6 שנים לקחנו על עצמנו אתגר להפוך את K Logic לאחד השחקנים המרכזיים בשוק. רצינו לבנות סוכנות מזן אחר, לא דומה לשום דבר שראינו עד אז. בנינו קבוצה מנצחת של טאלנטים השונים מאוד זה מזה, ולמדנו לעבוד ביחד. אנשי טכנולוגיה, אנליזה, קריאייטיב ואסטרטגיה. שכל ורגש. במקביל, בנינו מערכת יחסים אחרת עם לקוחותינו, כזאת שמבוססת על שקיפות, מקצועיות והערכה הדדית. אנחנו נשארים נאמנים לערכים שלנו ולתפיסותינו המקצועיות".