החברה מעלה את מחירי מוצרי הנייר ומטבח במותגים לילי, מולט, ניקול, קלינקס ושמורת טבע ■ מעכבת בשלב זה את עליית המחירים בקוטקס ובחיתולי האגיס וטיטולים
החברה מחזיקה בנתח של 70% משוק החיתולים בארץ באמצעות המותגים האגיס וטיטולים
בחוגלה-קימברלי הכריזו על מבנה ארגוני חדש כדי לשפר את המכירות והרווחיות ■ המנכ"ל ארי מלמוד: "הרווחיות נשחקה כי המתחרים לא העלו מחירים"
בחברה הבינו שאת הבעלות הישראלית במפעל בטורקיה כדאי להצניע ■ לחוגלה-קימברלי יש תוכנית אסטרטגית עד 2015 להגברת המכירות והרווחיות שלה בטורקיה
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
(עדכון) - מדובר בגידול של 6.5% במכירות לעומת 2007 הרווח התפעולי ב-2008 צמח ב-20% ל-195 מיליון שקל הרווח הנקי צמח ב-25% ל-121 מיליון שקל יריב ארדון, מספר 2 בחברה, פורש עקב אי מינויו למנכ"ל