תקופת ההכרה בתאגיד "תמיר" - שמנהל מחזור שנתי של כ-80 מיליון שקל - תסתיים בסוף החודש ■ השר אלקין מתלבט: הכרה נוספת במונופול - או תחרות בשוק מיחזור האריזות
חוקרים בארה"ב גילו כי ניתן להשתמש בחלבון בשם קזאין, בכדי לייצר עטיפות אכילות ומתכלות למוצרי מזון שונים, אשר טובות פי 500 מהפלסטיק שנהוג להשתמש בו כיום ■ הפיתוח מפחית זיהום סביבתי וגם מוסיף ערכים תזונתיים וטעם למזון
חוקרים בארה"ב הצליחו ליצור יריעות אכילות דמויות פלסטיק שעשויות מהחלבון קזאין שמקורו בחלב ■ הן יוכלו להפחית את הזיהום הסביבתי - וגם להוסיף ערכים תזונתיים וטעם למזון
אריזות דוריטוס קטנו בתכולתן ב-7%, ושטראוס הורידה את המחיר לקמעונאים ב-15% ■ כך, הקמעונאים לא יכולים לגרוף את הורדת המחיר לכיסם
בכמה מכולות שבהן עדיין מוכרים את שתי האריזות (הישנה והחדשה) מצאנו כי המחיר ליחיד נע בין 14-16 שקל – בין אם מדובר במוצר הישן או החדש, זה שמכיל פחות
המוצרים שיושקו תחת מהלך "אסם בגדול": פסטה, פתיתים, שקדי מרק ועוד ■ עם זאת, אסם אינה נוקטת מהלך דומה בחטיפים המלוחים, שם יש לה פחות תחרות ■ צאיג: "מהלך משנה שוק"
כ-60% מהיצרנים והיבואנים עדיין לא התקשרו עם תאגיד המיחזור תמיר, וזאת 4 שנים בקירוב לאחר שהחוק כבר נכנס לתוקף
נסטלה: "המחיר לקמעונאים ירד, והם קובעים את המחיר לצרכן"
בפרוקטר אנד גמבל ענו למתלוננים כי המחיר למפיץ לא עלה, וגלגלו את האשמה למשווק ולרשתות המכירה
הטכנולוגיה הופכת את אריזות המוצרים לדיגיטליות יותר ויותר, ומאפשרת ליצור ערך לצרכנים - מהגנה מפני זיופים ועד לשיווק בהתאמה אישית
שקיות ששומרות על הטריות באמצעות ננו-טכנולוגיה; עטיפות מעוצבות אישית ע"י הצרכנים; קופסאות עם פרסומות ואריזות שהולכות ונהיות קומפקטיות יותר ויותר ■ מאחורי אריזות המוצרים מתחבא עולם של חדשנות, תרבות, מדע ופסיכולוגיה ■ גלגולה של אריזה
אורן יצחקיאן רכש 23 אריזות יוגורט עזים של מחלבות גד במשקל 600 גרם - וגילה כי אף לא אחת מהן מכילה את המשקל המובטח ■ מחלבות גד בתגובה: ייתכן כי נפל כשל נקודתי בשלב הייצור
בקרוב יעלו על המדפים מוצרים מוקטנים של נוזל הכלים פיירי, שבאמצעותם בוצעה עליית מחיר דו-ספרתית מוסווית ■ גם חוגלה-קימברלי הקטינה את אריזת מגבות הנייר ניקול וכן הפחיתה את משקלן ב-4.7%, מבלי לתת לכך ביטוי במחיר
כמות הטונה במארזי רביעיות הוקטנה, אך המחיר לרשתות השונות ירד בשיעור נמוך מכך ■ החברה: "זו מהדורת חג, שנמכרה רק ברשתות החרדיות"
המשמעות: נסיקה של 40% במחיר המוצר, מבלי ליידע את הלקוחות ■ החברה: "במשך 7 שנים ספגנו את התייקרות חומרי הגלם"
אינפלציהכלכלת אקלים וסביבהחוק האריזותיוקר המחיהמחירי המזוןמיזוגים ורכישותמיחזוראינפיניה (נייר חדרה)פלסטיקקמעונאות