גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח
אחרי שנים של נאמנות כפויה למותגים שיובאו לכאן ע"י יבואן בלעדי, מתעוררת בענפים שונים תחרות ע"י יבואנים מקבילים שמוזילים את המחירים משמעותית ■ כך קונים מותגים בזול
כך מדווח עיתון ה"סאן" הבריטי ■ חברת הבשמים שנקראת "בושם ריח ה-DNA שלי", טוענת כי באפשרותה ליצור ריחות בשמים שמופקים מהקוד הגנטי האנושי
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
חובבי הבשמים הקלאסיים וגם אלה שמחפשים ניחוחות חדשים - זה הזמן להתבשם ממחירים נמוכים במיוחד
אלפא קוסמטיקה, המשווקת את הבושם בישראל, תשקיע 2 מיליון שקל בפעילות שיווקית רחבה
ההנחות על בשמים בפסח השנה משמעותיות מתמיד, וב-50 שקל ניתן לרכוש בשמים שמחירם המלא הוא 300 שקל מבדיקת פרייסל ו"גלובס" עולה כי המשביר מציע את המחירים הזולים ביותר מבין הרשתות המקומיות
השקת המותג תכלול קמפיין פרסום, יחסי ציבור וקד"מ, כמו גם נראות בנקודות המכירה, בהשקעה של מיליון שקל
איפוראפליקציות היכרויותבית המשפט העליוןהטעיית צרכניםזוגיותמוצרי טיפוחמיניותמסחר מקווןסופר פארםקוסמטיקה