מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים: "אם אירועי המשט לא ישפיעו לרעה על שוק ההון ושערי המטבע, יוני-יולי יהיו טובים מאד" ■ כניסת H&M ממשיכה להשפיע לטובה על העסקים בקניון עזריאלי אך לא בקניון מלחה ובגרנד קניון
רשתות האופנה מקבוצת אלביט קמעונאות ומסחר שבשליטת מוטי זיסר מנהלות מו"מ מתקדם לשכור שטח של כ-2,200 מ"ר בקניון עיר ימים שמקימות בנתניה שיכון ובינוי נדל"ן ואזורים
עפ"י נתוני ריס, בחודשים מארס-אפריל המשיך עזריאלי לרשום גם את הפדיון הגבוה ביותר למ"ר מכל יתר הקניונים באזור - 117 שקל - לעומת 116 שקל למ"ר בקניון רמת-אביב ו-85 שקל למ"ר בקניון איילון
בשנתיים האחרונות הסתכמו ההפסדים ב-31.3 מיליון שקל ■ מנגו רשמה ב-2009 ירידה במכירות חנויות זהות ■ GAP תרמה לשורת המכירות אבל פחות לשורת הרווח
למרות נסיגה ניכרת בשיעורי הרווחיות של רשתות האופנה הנסחרות בבורסה - גולף, קסטרו ופוקס - הרי שביחס לציפיות המוקדמות הן הצליחו לסכם את 2009 בצורה סבירה, לא מעט בזכות רווחי הון חד-פעמיים
הקצין נעצר במסגרת מבצע שערכו אנשי המכס בנתב"ג במהלך פסח, כשהוא מנסה להבריח 100 חולצות של GAP ■ רשות המסים הבהירה למצ"ח, שביקשה את פרטי הקצין, כי היא מנועה מלעשות כן בשל חיסיון
מנכ"ל החברה, איתן בר-זאב: "המגעים הם לגבי מרכזי ביג בנצרת ובאשדוד" ■ ביחס לפעילות בחו"ל ציין בר-זאב כי החברה מחפשת אפשרויות השקעה בארה"ב
האם העסקת בני ישראל בתנאי עבדות במצרים היתה עוברת בשקט בעידן הפייסבוק והטוויטר? לא בטוח ■ המודעות למוצרי סחר הוגן ולצרכנות אחראית, כזו שמתחשבת בעובדים בקצה שרשרת הייצור, הולכת ועולה
היקף השיחות ברשת סביב פתיחת חנות H&M בקניון עזריאלי היה גדול משמעותית מאשר סביב פתיחת GAP בירושלים או סביב פתיחת איקאה בראשל"צ
"התמהיל ב-G סינמה סיטי הוא לא תמהיל של קניון. הוא בנוי יותר על אאוטלט, והאופנה שיש להם שם היא אופנה זולה שלא מתחרה בכלל בקניונים, כך שאין לנו בעיה" ■ "אני לא רואה היום שיכול להיות מתחרה לקניון הזהב"
פתיחת H&M בעזריאלי הקפיצה את פדיונות כל חנויות האופנה בקניון, מה שמסמל כי H&M עשויה לפגוע בקניונים - אולי אפילו יותר מאשר ברשתות אופנה סמוכות ■ ברשתות האופנה מודאגים, אך עדיין לא מורידים מחירים
קולקציות מעודכנות שמתחלפות במהירות והרחבה של מוצרי האקססוריז בתוך החנויות - כניסתן של רשתות האופנה הבינלאומיות כמו H&M, גאפ וברשקה מכניסה את ענף האופנה לסחרור
שבועיים לפני שרשת H&M נוחתת בישראל חושפים בכירי החברה העולמית את אסטרטגיית החדירה שלהם: המיתון? רק עושה להם טוב ■ הלוקיישנים? רק הכי טובים ■ החנויות? הכי גדולות שאפשר ■ הבידול? פריטים אופנתיים שמתחלפים בקצב רצחני ושיתופי פעולה עם מעצבים נוצצים
החנות, שתיפתח ביוני הקרוב, תשתרע על 650 מ"ר ותכלול את מחלקות הגברים, הנשים, הילדים והתינוקות
למרות המבצעים, ההתייעלות והשחיקה ברווחיות - ניתוח מיוחד של מערכת ריס מגלה כי 77% מחנויות האופנה וההנעלה סיכמו את השנה עם ירידה במכירות, כאשר בענף כולו נרשמה ירידה ממוצעת של 5.2%
זארהטרגטכלכלת ארה"במדד S&P 500מנגומנטורנייקיניתוח טכניפקיד השומהקיזוז הפסדים