אביגד, ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"ל חברת בייגל בייגל, יחליף בתפקיד את שמוליק גולדברגר ששימש כמנכ"ל גלידת שטראוס במשך 12 שנים
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
הפרס ניתן לטרגט מרקט על קמפיין הקד"מ "קרמיסימו עד הבית" שעשתה עבור גלידת שטראוס
עד כה החזיקה יוניליוור העולמית ב-51% מגלידת שטראוס, ועם השלמת העסקה היא תחזיק ב-90% מהמניות
תשיק בין היתר מוצר חדש בסדרת מגנום בשם Magnum Gold, טעמים חדשים של קרמיסימו, מוצרים חדשים לילדים, חטיף אגוזי גלידה ועוד
משטראוס נמסר כי בשנה שעברה ביקרו בבר של מגנום בנמל תל-אביב כ-100 אלף איש
בחברה צופים כי שוק הגלידות ירשום השנה ירידה קלה ויעמוד על כמיליארד שקל ■ עם זאת יחול שינוי באופי הצריכה, שיבוא לידי ביטוי במעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס
במסגרת המהלך יחולקו 10,000 חבילות של גלידת קרמיסימו בכל יום בעיר אחרת, במשך 10 ימים
מדובר בעלייה של 5% לעומת נתח השוק ב-2007 החברה פתחה היום את עונת הגלידות עם השקה של סדרת מוצרים חדשים תחת המותגים קרמיסימו ומגנום, ובנוסף השיקה 3 מוצרים חדשים המיועדים לילדים
איך מצליחים לשמור על ערכי המותג הבינלאומי ועדיין להתאימו לשוק המקומי? בכירים ביוניליוור, שטראוס וברגר קינג הגיעו לתובנות לגבי הטעם הישראלי: חריף עדיף, הגודל כן קובע, והטעמים הפשוטים תמיד מנצחים
בן אנד ג'ריסגירושיםגלידותהעלאת מחיריםיוניליוורמגנוםקקאושוקולדשטראוסתביעה ייצוגית