דוח נציב תלונות הציבור מתמקד השנה בשמירת זכויות של אוכלוסיות חלשות כמו ניצולי שואה ■ ושוב נשבר השיא במספר התלונות שהוגשו ■ הביטוח הלאומי שוב מוביל במספר התלונות ■ הכי מעצבן את הישראלים: שירות לקוי של עובדי ציבור
דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות
בשנה החולפת התקבלו 14,413 פניות מהציבור - גידול הנובע בעיקר ממודעות גוברת של הצרכנים ■ אחוז התלונות המוצדקות בסלקום ב-2011 - הקטן ביותר
לטענת המועצה, דו"ח התלונות אינו מציע פילוח של התלונות לפי תחומי הבנקאות (אשראי, צ'קים, כרטיסי חיוב וניירות ערך) ואינו מביא את תוצאות הטיפול בתלונה
עוד בדו"ח: נהגים שקיבלו דו"חות אזהרה על עבירות תנועה וביקשו לבטלם - קיבלו במקומם קנס ■ לראשונה, היקף התלונות גדול מ-10,000 ■ כ-30% מהתלונות בדו"ח נמצאו מוצדקות
המוסד לביטוח לאומיישראל במלחמהלי-אור אברבךמתניהו אנגלמןנציב תלונות הציבורסחבת משפטיתרשות המסיםרשות השידורשירות לקוחותתלונות