דוח תלונות הציבור

כתבות אחרונות

 

רשות השידור - במקום הראשון בשיעור תלונות הציבור המוצדקות

דוח נציב תלונות הציבור מתמקד השנה בשמירת זכויות של אוכלוסיות חלשות כמו ניצולי שואה ■ ושוב נשבר השיא במספר התלונות שהוגשו ■ הביטוח הלאומי שוב מוביל במספר התלונות ■ הכי מעצבן את הישראלים: שירות לקוי של עובדי ציבור

אלה לוי-וינריב 22/05/2013

רוב המתלוננים נגד הוט ו-yes על חיוב שגוי קיבלו את כספם בחזרה

דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות

רועי ברק 23/04/2012

מ-2006: זינוק של 600% במספר התלונות למשרד התקשורת

‏בשנה החולפת התקבלו 14,413 פניות מהציבור - גידול הנובע בעיקר ממודעות גוברת של הצרכנים ‎■ אחוז התלונות המוצדקות בסלקום ב-2011 - הקטן ביותר

אפרת אהרוני 25/03/2012

המועצה לצרכנות: דו"ח תלונות הציבור של בנק ישראל אינו מספק

לטענת המועצה, דו"ח התלונות אינו מציע פילוח של התלונות לפי תחומי הבנקאות (אשראי, צ'קים, כרטיסי חיוב וניירות ערך) ואינו מביא את תוצאות הטיפול בתלונה

עירן פאר 16/03/2010

דו"ח תלונות הציבור: בני-זוג לא הישירו מבט אל הבודקת בתשאול הבטחוני - ובודדו משאר הנוסעים במחסום חבלים

עוד בדו"ח: נהגים שקיבלו דו"חות אזהרה על עבירות תנועה וביקשו לבטלם - קיבלו במקומם קנס ■ לראשונה, היקף התלונות גדול מ-10,000 ■ כ-30% מהתלונות בדו"ח נמצאו מוצדקות

הדס מגן 17/06/2009

   123   

   נמצאו 37 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3