הכנסות החברה צמחו ב-16.9% והסתכמו ב-40.6 מ' ד', לעומת צפי אנליסטים להכנסות של 39.3 מ' ד'
חברת הסלולר מקבוצת אי.די.בי רכשה ממירים חדשים והחלה לסגור הסכמי תוכן עם ספקים, כחלק מכניסה מתוכננת לתחום הטלוויזיה אחרי תקופת החגים
תנפיק ב-NYSE או בנאסד"ק ■ הרווח הנקי גדל ב-23.5% לכ-59 מיליון דולר
הרווח הסתכם ברבעון השני ב-37 מיליון שקל, ההכנסות ירדו קלות ל-1.016 מיליארד שקל ■ הוסיפה 2,000 לקוחות טלוויזיה לעומת הרבעון הקודם, מנויי האינטרנט ללא שינוי, עוד 5,000 מנויי טלפוניה ו-50 אלף לקוחות סלולר
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-1.23 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-744 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, על רקע מכירת ההחזקה באתר יד2
הרוויחה 67 מיליון דולר בלבד; בנטרול הוצאות חד פעמיות היה הרווח יורד ב-32% ■ המנכ"ל סטפן בורגס מקבל חבילת תגמול של כ-5 מיליון שקל
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "ייקח מספר רבעונים עד שנחזור לרווחיות. זה לא רבעון אחד או שניים"
מדובר בהשקעה בני"ע מסוג TRUPS המשתייכים לבנקים זרים ■ המכירה נעשתה על רקע כניסת כללי באזל 3, המאלצים את הבנק לרתק יותר הון בגין השקעה מסוג זה
גוגל מקשה לאחרונה על הורדת תוספים לדפדפן כרום - מהסוג שפריון מייצרת
המנכ"ל: "חל שינוי בטעמי השוק שהוא חיצוני לפעילותנו, והשפעתו הייתה גדולה משחשבנו" ■ המניה נסחרת בכ-70% מתחת למחיר הצעת המכר בפברואר
הכנסות בבילון ברבעון המקביל: 162.9 מיליון שקל ■ הרווח הנקי צלל ל-8.7 מיליון שקל ■ עיקר הכנסות החברה בתקופת הדוח נבעו מפרסום ושיווק באינטרנט
ירידה של 16% נרשמה בהכנסות ברבעון השני בשל ירידה צפויה בהכנסות מגזר המוצרים - אך החברה צופה שיפור במחצית השנייה
ההכנסות הסתכמו ב-28.2 מיליון דולר, צמיחה של כ-33% מהרבעון המקביל
על בסיס non-GAAP, טאואר הרוויחה ברבעון השני 31 מיליון דולר; ממשיכה להפסיד על בסיס GAAP ■ במהלך הרבעון קיבלה החברה מספר הצעות לחיזוק מאזנה באופן משמעותי
בעוד שתחזית ההכנסות לרבעון השלישי מפצה ואף יותר על הפספוס ברבעון השני, תחזית הרווח לרבעון השלישי דומה לתחזית השוק גם כעת
(עדכון) - החברה עקפה בסנט בודד את תחזיות הרווח של האנליסטים והחמיצה במעט את תחזית ההכנסות ■ איל דשא: "אף ששיעור המס בישראל עלה מתחילת השנה, הוא עדיין בין שיעורי המס הטובים ביותר בעולם"
גוגלדיבידנדהמומלצותוול סטריטחברות ציבוריותטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראליות בוול סטריטקמעונאותרשתות שיווק