הרווח הנקי של אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו של גרשון זלקינד, קפץ ברבעון הראשון של השנה ב-57% ליותר מ-24 מיליון שקל
ההכנסות ממכירת נפט המופק מקידוח מגד 5 ממקטע 8B הסתכמו ברבעון לסך של כ-8.5 מיליון דולר שנבעו ממכירת כ-80 אלף חביות
חברת הטקסטיל מסכמת את הרבעון הראשון של השנה עם עלייה של 35% במכירות ל-227.3 מיליון דולר ■ הרווח התפעולי קפץ ב-81% ל-11.6 מיליון דולר
זרוע הפעילות של אפריקה ישראל ברוסיה רשמה הכנסות של 33.3 מיליון דולר ברבעון הראשון, מהם 23.2 מיליון דולר מה-AFIMALL
החברה דיווחה על הכנסות של 18.1 מיליון דולר, גידול של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-900 אלף דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא
אלווריון הפסידה 3.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013, ההכנסות ירדו ב-45% ל-8.5 מיליון דולר ■ אסף קטן: "אנחנו מתמקדים היום בבנייה מחדש של החברה. פועלים להעמיד חברה יציבה ולהגיע לאיזון"
החברה הורידה את תחזית חלוקת הדיבידנד שלה בשנת 2014, ל-76 מיליון דולר בלבד
השתיים יבשילו בזמן הזה ויתאימו לאסטרטגיית החברה, שמטרתה מכירת חברות שנמצאות אחרי קבלת אישור FDA ולפני כניסה למכירות
החברה דיווחה על עלייה של כ-4% בשורת ההכנסות ברבעון הראשון של 2013 ■ אך הרווח הנקי ירד מ-60 מיליון שקל ל-17 מיליון ■ נרשם גידול במספר המנויים בכל שירותי החברה
הנהלת סטרטסיס אישרה את תחזיותיה לשנת 2013, וצופה כי הכנסותיה בשנה זו יגדלו לרמה של 430 עד 445 מיליון דולר
הרווח הנקי לרבעון הראשון של שנת 2013 הסתכם בכ-29.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-19.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
בזן כבר דיווחה בעבר, רק במועד פרסום הדוחות, על אירועים חד-פעמיים שהתרחשו במהלך הרבעון, והשפיעו על תוצאות החברה
פוינטר דיווחה על זינוק של 300% ברווח הנקי ברבעון הראשון ■ הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון ב-1.8 מיליון דולר
פריון מסיימת את הרבעון הראשון של 2013 ברווח נקי של 5.8 מיליון דולר, גידול של 166% לעומת רווח נקי של 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
חברת הסלולר הרוויחה ברבעון הראשון 67 מיליון שקל ורשמה הכנסות של 1.26 מיליארד שקל ■ איבדה 33 אלף לקוחות סלולר ברבעון, שיעור הנטישה 9.4%
הכנסות בזק ירדו ב-12% ברבעון הראשון של 2012 ל-ל-2.4 מיליארד שקל ■ רווחי הקבוצה קטנו ב-16%
גוגלדיבידנדהמומלצותוול סטריטחברות ציבוריותטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראליות בוול סטריטקמעונאותרשתות שיווק