לאחר תקופה בה הציגה חברת ההלבשה שיפור מתמיד בתוצאותיה, היא מציגה ברבעון השני שחיקה ברווחיות וברווח הנקי, בין היתר בשל צניחת האירו
הרשת, שתושק במארס 2016, תפעל כ"חנות בתוך חנות" בסניפי דלתא ותכלול גם חנות דגל אחת לפחות ■ בדלתא מתכוונים להשתמש בתשתית הייצור שלהם למותגי ספורט בינ"ל כדי לבנות מותג שיוצע במחירים נמוכים
תעביר את הזיכיון לדלתא ישראל ■ בשנים האחרונות צנחו המכירות של פומה בישראל מ-110 ל-20 מיליון שקל
התשלום עבור הפעילות הנרכשת מ-Loomworks Apparel האמריקאית עשוי לגדול ל-40.8 מיליון דולר ■ הרכישה עתידה לתרום לרווחיות דלתא
בשבוע האחרון חנכה החברה חנויות ראשונות ברשת, בקניון רחובות, איקאה צפון, ביל"ו סנטר, קניון גבעתיים ומרכז ירושלים ■ עד סוף השנה ייפתחו שתי חנויות נוספות
החברה שווה כבר 3 מיליארד שקל ■ בעל השליטה, אייזיק דבח: "אנו ערוכים להנפקה בוול סטריט, אבל רק כשהתזמון יהיה נכון עבורנו; מקווים שנוכל לדווח על רכישה בחצי השנה הקרובה"
הרשת, שתפנה לצעירות בגילאי 17-25, תמנה עד סוף השנה 12 חנויות ■ מנכ"ל דלתא ישראל: "רשת FIX פונה לקהל שונה לחלוטין שאני לא פוגש בחנויות דלתא" ■ בהמשך מתכננים בדלתא לפתוח לרשת סניפים בחו"ל
יצרנית הבגדים מתמודדת עם אתגרי השוק, תוך שהיא משקיעה בחדשנות ומבצעת מהלכים עסקיים מעניינים ■ השיפור העקבי בתוצאותיה הופך אותה לראויה להשקעה
במסגרת מאמצי ההתרחבות, החברה הוציאה ברבעון הרביעי כ-1.1 מיליון דולר לקידום עסקה שלא יצאה לפועל ■ שכר המנכ"ל דבח עמד ב-2014 על 6.8 מיליון שקל
מכירות האופנה וההנעלה בחודש דצמבר ירדו בשיעור חד של 10%-11% ■ צביקה שוימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אין קסמים. כשאין גשם, המצב לא טוב"
סמנכ"ל הכספים יוסי חגג: "אנחנו מחפשים לרכוש מותגים גלובליים שאיתם אפשר יהיה לצמוח"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
בזמן שהתותחים רועמים, יש מי שמצליח גם בתעשיית האופנה המקומית למנף את ההזדמנות לטובת מעשים טובים, בלי טיפת ציניות ■ לפניכם כמה מהתורמים והנרתמים בענף האופנה למבצע "צוק איתן"
המכירות בגרמניה צמחו בכ-18% ל-33.6 מיליון דולר, בזכות גידול במכירות שיסר, החברה הגרמנית שנרכשה ב-2012 ■ תחלק דיבידנד של 3.5 מיליון דולר
יצרנית מוצרי ההלבשה התחתונה של אייזיק דבח צופה כי תסיים את 2014 עם הכנסות של יותר ממיליארד דולר ועם רווח של 50-55 מיליון דולר
אייזיק דבח: "יכולנו לצמוח יותר אם מזג-האוויר היה נורמלי" ■ צופה גידול של 6%-9% בהכנסות ב-2014, שיחצו לראשונה את רף מיליארד הדולרים
אופנהאייזיק דבחגולףדוחות כספייםהלבשה תחתונהאירועים ומינוייםויקטוריה'ס סיקרטענת בוגנרפוקסרשתות אופנה