שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ווינר עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל
בתביעה, בהיקף של כ-36 מיליון שקל, נטען כי פרסום המוצר נעשה בניגוד לחוק האוסר לייחס סגולות רפואיות למוצרי מזון, ותוך הסתרת התוויות נגד צריכת המוצר
ענקית המזון נסטלה הודיעה כי הסכימה לרכוש את פעילות המזון לתינוקות של חברת פייזר ובכך גברה על הצעתה של המתחרה הצרפתית שלה - חברת דנונה
במקום השני השבוע - מכבי שירותי בריאות עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
אחרי הפסקה קצרה חוזרת חברת האשראי לפרסם בטלוויזיה את תוכנית המסלולים
מעדן דנונה של שטראוס בטעם תות נמכר בפער מחירים של 16% רק בגלל החותמת ההלכתית ■ רמי לוי בתגובה: "אני מוכר לפי המחירים שאני מקבל מהיצרן"
מולר פרופ 150 גרם של טרה - פער של 350% ■ אקטיביה של שטראוס - פער של 270% ■ בכיר לשעבר בענף החלב: "אין דבר שיכול להצדיק כאלה פערים"
מחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצים על מניית דנונה הצרפתית בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 56 אירו למניה
בשטראוס גילו בתדהמה כי הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות בקמפיין האינטרנט למשקה הבוקר של דנונה גורמת לכך שהדמות מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה
חברת אורנג' ממשיכה השבוע לפרסם את ORANGE MARKET בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
"גלובס" חושף: שטראוס החליפה מארז של דנונה והקפיצה את המחיר ב-25% ■ אמש נחשף כי הקבוצה תכננה שינויים נוספים במארזים, המשקפים עלייה של 14%-21% במחיר המוצרים ■ שטראוס בתגובה: נפלה טעות במחיר; אנו מודים ל"גלובס" על הגילוי
ענקית התרופות תשיק תחליף חלב לתינוקות המבוסס על מותג אירופי מבית דנונה, שיתחרה בסימילאק ובמטרנה ■ בטבע מציינים כי המותג החדש ישווק במחירים "הוגנים"
מורגן סטנלי: מניית דנונה הצרפתית תרשום תשואת יתר על השוק ועשויה לעלות ב-13%
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט זוכה לשיעורי הזכירות הגבוהים ביותר ב-8 החודשים האחרונים
העלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטכנולוגיה: פודטקיד לבניםפרסומותשטראוסשיווקתחליפי חלבתרומות