במסגרת דיון בכנס MAD, שעסק בדמות הצרכן המפוכח אחרי המחאה, הסכימו המשתתפים כי ניתן עדיין למכור ולהרוויח - אך קודם יש להחזיר את אמון הצרכן
במסגרת המחקר, כאשר אנשים צפו במותגים חזקים כגון אייפון, הארלי דיווידסון, פרארי ומותגים נוספים, המוח שלהם רשם את אותה תגובה בדיוק כאשר הם צפו בדמויות תנ"כיות
סקר "פאנלס" עבור "גלובס" חושף שינוי בהרגלי הצריכה: מאז פרצה המחאה הצרכנית, כמעט מחצית מהישראלים משווים יותר מחירים בין חנויות ובין מוצרים ומקפידים יותר לקנות ברשתות מוזלות ■ יותר משליש מהם עדיין לא סלח לתנובה
כך עולה ממחקר מקיף שערך בנושא פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה
צרכנים יודעים יותר פרטים על המוצר מאשר איש המכירות הכי מקצועי וותיק בחנות
לבזוז חנות בשביל סמארטפון? לרסס גז מדמיע בשביל פלייסטיישן? סוציולוגים מצביעים על דפוס חדש בתרבות הצריכה: זעם ותסכול הנובעים מחוסר יכולת לרכוש סמלי סטטוס מתרגמים לאלימות
מחקר מיוחד שנערך עבור ערוץ 9 מגלה: 20 שנה אחרי שעלו לארץ, הרגלי הצריכה של העולים הוותיקים מבריה"מ לשעבר מתחילים לשקף שילוב של הרגלי צריכה רוסיים וישראליים גם יחד
עקב המחאה על יוקר המחיה, אצל הצרכן הישראלי מתגלים שינויים בהרגלי הצריכה: עפ"י סקר של מכון רותם TRI עבור "גלובס", כ-34% רוכשים פחות, ו-60% מחפשים מוצרים זולים יותר
מושב בנושא ייערך בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי
הצרכנים מעדיפים כיום מותגים שמייצגים עבורם ערכים כמו טוב לב ואחריות חברתית
שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת
תושבי ת"א מוציאים בכרטיס אשראי 3,754 שקל בממוצע בחודש ■ כ-10% מההוצאה החודשית של צרכני ישראל - על תקשורת ■ אחריה מזון (14%) ותשלומים למוסדות ציבוריים (13%)
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
הרפורמות הצרכניות האחרונות יהפכו במהרה לאות מתה אם הצרכנים לא יעשו בהן שימוש
איך קונים את לב הצרכניות דרך סידור הווילון באמבט במלון - וגם: מה מושך גברים לקנות?
עפ"י הלמ"ס, מ-2003 ועד 2009 חל גידול של 63% בהיקף השימוש באשראי ■ מהו המחיר האמיתי של דחיית התשלומים - ואיך ניתן לשלוט על ההוצאות בכרטיסי אשראי?
העלאת מחיריםהפקולטהיוקר המחיהמגזין הניהול של הרווארדמותגיםמחקרסקרקמעונאותקניותקניות באינטרנט