התנהגות צרכנים

כתבות אחרונות

 
אבי כץ בסניף קופיקס/ צילום:איל יצהר

5 שנים למחאה: המחיר עדיין חשוב לנו - אך כבר לא קובע

איך ניתן להסביר את הנתון לפיו 30% מהזוכים בהגרלות מחיר למשתכן בעפולה ובלוד ביטלו את זכיותיהם? רק בשינוי צרכני עמוק שעבר עלינו מאז ימי ההפגנות של 2011

שחר גור 14.07.2016

טרנד עולמי: עסקים קטנים מכרסמים בנתח השוק של מותגי-על

לפי מאמר ב"אקונומיסט", צפויים ימים לא פשוטים למותגי-על דוגמת ג'ילט ודנונה ■ דור ה-Y מעדיף איכות גבוהה ומחיר נמוך על פני שמות ידועים

שמחה סיגן 10.07.2016
קרנית פלוג / צילום: איל יצהר

בנק ישראל: העלאת מס הרכישה לא מרתיעה רוכשים

מחקר שערך בנק ישראל בחן את ההשפעה של שינוי מס רכישה על התנהגות רוכשי הדירות ■ מסקנות המחקר מעידות כי הציבור אדיש כמעט לחלוטין להעלאת מס הרכישה בשיעור של 3.5%
■  למדריך מס רכישה

אורי חודי 30.05.2016
כניסה "להיפסטרים בלבד" / צילום: בלומברג

העולם שייך להיפסטרים: הצרכנים שמשנים את פני הכלכלה

מכירות של בירות טריות, קפה מיוחד ומוצרי טיפוח נמצאות בעלייה בשנים האחרונות, כשצעירים בעלי יכולות נכנסים לשוק יותר ויותר, מבצעים רכישות של פריטים באיכות גבוהה ומשנים את פני הכלכלה

פייננשל טיימס 13.02.2016
צעירים משתמשים בטלפון נייד / צילום: בלומברג

דור המילניום מעדיף להשקיע בבילויים וטיסות - והמניות ממריאות

בגלל העדפות הצרכנים הצעירים, מניות חברות פנאי ונסיעות עקפו מניות קמעונאיות רגילות

שירות גלובס 01.02.2016
טלוויזיה / צילום: thinkstock

התנהגות צרכנית על פני 5 דורות: למה כולם רוצים טלוויזיה?

מחקר חדש של נילסן העולמית מאפיין את ההתנהגות הצרכנית של דור ה-Z ׁ(גילאי 15-20), דור המילניום (21-34), דור ה-X (גילאי 35-49), הבייבי בומרס (50-64) והדור השקט (65 ומעלה) ■ הממצאים מרתקים

מיכל רז-חיימוביץ' 27.01.2016

רדיפה עיוורת אחרי מותגים

הישראלים עדיין לא למדו להיות צרכנים נבונים ברכישת סמארטפונים

דרור אבישי 02.03.2015

חשבתם שרק אתם מחפשים מבצעים? אתם לא לבד

מחקר חדש של חברת ‏Buzzilla‏ מגלה: הישראלי של אחרי המחאה החברתית הכפיל את השיח ברשת על המחאה החברתית, מתכנן את הקניות מראש, דוחה את חלקן וחשדן לגבי מבצעים ■ קווים לדמות הצרכן החדש, מודל 2014

‎‎אפרת אהרוני‏ 26.03.2014

מחקר: ביקורת חיובית מעלה ב-46% את הנכונות לבצע רכישה

מחקר של חברת אאוטבריין מעלה כי ביקורת טובה גם מעלה דרמטית את המודעות הבלתי נעזרת למותג ולמוצר

רועי גולדנברג 02.12.2013

עמדה: אתם צרכנים אתם? אתם סמרטוטי טוקבקים בכיינים

אז משיח לא בא – צפוי. הוא גם לא מצלצל – ברור. אבל הציבור מטומטם ועל כן הציבור משלם – זה כבר באמת פתטי ■ אורית-קלייר ארזי כועסת, והפעם עליכם

אורית-קלייר ארזי 28.05.2013

55% מהצרכנים בישראל: כוחנו התחזק השנה

כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית

אפרת אהרוני 28.02.2013

מניפולציות חושיות שמשנות הרגלי צריכה

רובנו רואים בעצמנו צרכנים נבונים, שעושים סקר שוק ומתייחסים בספקנות לפרסומות ■ אבל האם אנו מצליחים לזהות את הפעמים שאנחנו קונים קרואסון רק כי הריח שיגע אותנו, או אוכלים מהר-מהר רק כי הרעש במסעדה מפריע לנו?

ספיר פרץ 12.12.2012

ברחובות מוציאים 15,815 שקל בחודש - 13% מעל שאר הארץ

נתוני הלמ"ס: בתל-אביב מוציאים הכי הרבה על שכר דירה - 3,552 שקל בחודש ■ ההוצאה לנפש בתל-אביב היא הגבוהה ביותר - 6,841 שקל לחודש ■ שיעור הבעלות על דירות בישראל עומד על 68.8%, בעוד שרק 26.3% גרים בשכירות

שירות גלובס 21.10.2012

מחקר: המשבר הכלכלי ארוך ועמוק מדי; הצרכנים מבוהלים

מרבית הצרכנים בשווקים העשירים חשים חרדה וחוסר ביטחון ומתקשים לחסוך - כך קובע הסקר השנתי של BCG, שנערך בקרב כ-22,000 צרכנים ב-16 ארצות

גיא קצוביץ' 25.07.2012

כוח הקנייה של הצרכן החרדי - 10.5 מיליארד שקל בשנה

הצרכן החרדי ידוע כמי שמקפיד על הוצאותיו, הרבה יותר מהצרכן החילוני ■ עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה בצריכת מותגים במגזר ■ מה צריכים המשווקים לעשות כדי לא לפספס את הפוטנציאל העצום הטמון במגזר החרדי?

ספיר פרץ 20.07.2012

מחקר: אם יכפילו את ההון שלכם, האם תרגישו עשירים?

לפי תיאוריית "העושר הכפול", כדי להרגיש עשירים אנשים צריכים להכפיל את ההון שלהם או הכנסתם, ללא תלות בעושר או ברמת ההכנסה ■ תיאוריה זו קיבלה משנה תוקף, באמצעות מחקר חדש שערכה חברת Fidelity

משה גולן 19.07.2012

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6