החברה יוצאת מהקטגוריה לאחר שספגה בה הפסדים ולאחר שכשלו מגעיה להעביר את המכירות וההפצה לאחת מחברות המשקאות במקביל בוחנת בארץ ובחו"ל כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון
בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים
גיאוקרטוגרפיה: פרטנר מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות עם 10.6% זכירות ויסוצקי בראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.6% אהדה
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%
הרשות מצאה כי נתח השוק של ויסוצקי עולה על מחצית בכל אחד ואחד מהתחומים ולכן ויסוצקי היא לכאורה בעלת מונופול באספקת תה וחליטות צמחים
כונס הנכסים מטעם בנק אגוד על בית ויסוצקי, שהיה בבעלות א.צ ברנוביץ, טוען כי ויסוצקי חייבת לברנוביץ דמי שכירות עבור 2004, אותם שילמה רק בחלקם, וכן כפל שכירות עבור ינואר 2005, בתוספת ריבית מקסימלית
ויסוצקי רכשה 50% מקפה רג'ואן ב-2001, אך השותפות התפרקה בטונים צורמים ביהמ"ש דחה את בקשת ויסוצקי לאסור על משפ' רג'ואן מלהשתמש במותג "רג'ואן", וקבע כי ויסוצקי רכשה רק את המותג "קפה רג'ואן"
רשות התחרותהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמיכל כהןניר ברקתענף המזוןקמפייןשטראוסתה