זאת לאחר 13 שנים בתפקיד ■ וינשטיין לא יעזוב את הקבוצה, וביחד עם ויסוצקי הוא יעמוד בראש חברת יבוא חדשה למוצרי מזון ממותגים, תוך שימוש בפלטפורמת המכירות וההפצה של הקבוצה
בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2
יצרניות מזון משתמשות בחוזק המותג ובגודל האריזה וכדי למכור מוצרים במחירים גבוהים במיוחד ■ בכיר לשעבר בתעשיית המזון: "זו קטסטרופה לצרכן. רווחיות מטורפת"
גם אם בשנים האחרונות הצרכן הישראלי השתחרר במידה מסוימת מהצורך להיצמד למותגים, על המדף בסופר עדיין מככבים השמות המוכרים שגורפים את רוב הקופה - גם אם מחירם גבוה במאות אחוזים ממחיר המותגים המקבילים
ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול ■ כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות ■ ניתוח / אילנית חיות
משיקה סדרה חדשה תחת השם "ויסוצקידס" - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין
המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה
הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי וחצי חינם נמשך כבר 8 חודשים, וברשת השיווק טוענים כי לא נרשמה פגיעה במכירות התה ברשת, וכי המחיר לצרכן דווקא ירד
ויסוצקי רכשה באחרונה את מאפיית לחמי, ובכוונתה לנגוס במשווקים ברשתות
רשת השיווק מכריזה מלחמה על יצרנית התה המובילה: "ויסוצקי היא מונופול בשוק התה החם, והיא עבדה על הממונה בפעם הראשונה שהוא בדק את השוק"
מותג הקונדיטוריה "לחמי" צפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
הניסיון של זיתא להטיל את האחריות על מחיר שמן הזית על הממשלה בלבד הוא יותר מתמוה
המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון
רשות התחרותהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמיכל כהןניר ברקתענף המזוןשטראוסתהתנובה