התקציב עמד ב-2011 על 2.6 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2011 על כ-6.9 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של שברולט עמד ב-2011 על 32 מיליון דולר במחירי מחירון ■ זרמוןDDB מנהל מו"מ להחזרת תקציב סיטרואן לטיפולו
מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד
בתי קפהגיתםהחזרת מוצריםהמשביר לצרכןאירועים ומינוייםבלאק פריידיימינוי בכיריםמשרדי פרסוםנתב"גתקציב פרסום