תקציב הפרסום של פיליפס עובר מזרמון לפוגל

התקציב עמד ב-2011 על 2.6 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של המותג פיליפס עוזב את משרד הפרסום זרמון DDB ועובר למשרד הפרסום פוגל אוגלבי. כך נודע ל"גלובס".

העברת התקציב הינה חלק ממהלך בינלאומי שעורכת חברת פיליפס במסגרתו הועברו תקציבי החברה בעולם לסוכנות הפרסום אוגלבי. בישראל קשורה הסוכנות בהסכם ייצוג עם משרד הפרסום פוגל.

התקציב טופל בזרמון DDB עוד בתקופה שבה היה המשרד זרמון-גולדמן. הוא קיבל את התקציב בשנת 2008 וטיפל בו מאז. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של המותג (על כל מוצריו), עמד בשנת 2009 על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון. בשנת 2010 ירד ההיקף ל-2.9 מיליון דולר ובשנת 2011 הוא עמד על 2.6 מיליון דולר.

המותג משווק בישראל על-ידי אלקטרה אשר מחזיקה גם במותגים נוספים בשוק החשמל, כמו Miele, סאוטר ועוד.