המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים
רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר
לפני כשנתיים נאלץ גדות להשיב לפיס סכומי פנסיה שקיבל בהיקף מיליון שקל ■ זמן קצר לאחר שסוכם על כך הגיע הפיס לפשרה עם גדות בתביעתו, לפיה הפיס ישלם לו 4.2 מיליון דולר בגין גניבת פטנט של חישגד אלקטרוני
החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל
אלי דדוןדוחות כספייםלוטומפעל הפיס