מפעל הפיס מגיע לקאמפ נואו: יפרסם כרטיסי חישגד במשחקים של ברצלונה

החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית ; הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל

מפעל הפיס שהשיק לא מכבר את סדרת כרטיסי "חישגד ברצלונה", יפרסם החל מ-21 במארס על גבי שלטי הפרסום האלקטרוניים ("לדים") באצטדיון קאמפ-נואו את כרטיסי הגירוד. הפרסום ייעשה באמצעות משרד גיתם בעלות כוללת של כ-200 אלף שקל, והוא חלק מקמפיין פרסום כולל (טלוויזיה בערוצים 10 ו-2 אינטרנט ומודעות בעיתון) לחישגד ברצלונה שמוערך ב-4 מיליון שקל. מדובר כרגע על הסכם לעונה הקרובה.

היתרון הגדול עבור המפרסם הוא העובדה שכל משחקיה של ברצלונה בליגה הספרדית משודרים בערוץ הספורט. עם זאת, על-פי חוקי אופ"א לא יתאפשר פרסום השלטים במשחקי ליגת האלופות, מאשר ובמשחקים אלו מאפשרת התאחדות הכדורגל האירופאית לפרסם רק את הספונסרים הרשמיים של הטורניר. על-פי ההסכם בין הצדדים, הובטח למפעל הפיס זמן חשיפה שווה במהלך המשחק לזה שמקבלים המפרסמים הספרדיים.

חישגד ברצלונה הוא משחק חדש מבית מפעל הפיס בכיכובם של כדורגלני בארסה, ומבטיח ל-75 הזוכים בפרס הראשון סוף שבוע זוגי של כדורגל בברצלונה, הכולל אירוח VIP במועדון, כניסה למשחק בקאמפ-נואו וישיבה ביציע VIP, טיסות ובתי-מלון. לצורך שיווק המשחק חתם מפעל הפיס על שיתוף פעולה עם בארסה באמצעות חברת YPL המחזיקה בזכויות המסחור של הקבוצה בישראל.

דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, ציין כי "מפעל הפיס הינו מפעל ההגרלות הראשון בעולם אשר הצליח לסגור הסכם שיתוף פעולה קבוצת הכדורגל הטובה בעולם. אף נוצרה התעניינות רבה בקרב מפעלי הגרלות בכל רחבי העולם. שבוע בלבד חלף מעת השקת הכרטיס כאשר עד כה נמכרו למעלה מ-200 אלף כרטיסי חישגד ברצלונה".

חיש גד ברצלונה