זאת במסגרת מיזם הטלוויזיה שלה שאמור לעלות בחודשים הקרובים ■ VICELAND הוא ערוץ הפונה במובהק לצעירים ומשדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות לייף סטייל וריאליטי
אמזון עובדת על פיתוח ערוץ חדש בתשלום שיהיה מוקדש אך ורק לסרטים ולדרמות שהיא יוצרת בעצמה ■ ערוצי אנימציה, ספורט ושלל הפקות מקור יהוו את התשתית לערוץ מסחרי עצמאי חדש של החברה
שנת 2016 הייתה שנה טובה להפקות מקור ישראליות ■ רגע לפני שהיא נגמרת, ניקח רגע להיזכר בסדרות הישראליות שהיו כל-כך טובות, שהן ישודרו ממש בקרוב גם במסכים הקטנים שמעבר לים
כניסתם של גופים כמו נטפליקס ואמזון לתחום הפקות הטלוויזיה הקפיצה את העלות הממוצעות לפרק בסדרה ויצרה היצע עצום וחסר תקדים של תכנים בארה"ב ובכל העולם
הסדרה שהופקה על ידי קשת UK רשמה הצלחה בבריטניה, וה-BBC הזמין עונה נוספת שלה ■ לאחרונה עלתה גרסה של הסדרה גם ביוון
חברת AT&T האמריקאית השיקה אמש פרויקט טלוויזיה חדש DIRECTV NOW, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה ■ מרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה
הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם
לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום
עפ"י הערכות, פעילות הטלוויזיה בסלקום כבר נושאת את עצמה מבחינה כלכלית, בעיקר לאור העובדה שהחברה שילבה את שידורי הספורט בחבילה שלה
ממיר 4K UltraHD יאפשר צפייה ברזולוציה של פי 4 מאיכות ה-HD המשודרת היום ■ הממיר החדש לא יעלה כסף מעבר לתשלום של 10 שקלים בחודש שהלקוחות כבר משלמים על הממיר המקליט מסוג yesQuattro
כל אחת מהחברות מתמחה בתחום ספציפי בעולם הטלוויזיה, וביחד יספקו פתרון ייעודי כולל VOD כדי להעביר תוכן טלוויזיוני על גבי האינטרנט ■ במקביל, פרטנר מגייסת טכנאים וגם עוסקת ברכש תוכן
מהוט נמסר: "הוט תמשיך לספק את התוכן הטוב ביותר בישראל מהערוצים המובילים בעולם ומהפקות המקור הטובות בישראל. אנו תמהים על הבקשה לצו מניעה ולומדים את פרטיה"
הגיוס הוא במסגרת התוכניות וההצהרות של החברה להיכנס לטלוויזיה ולהרחיב את פריסת התשתיות הקוויות כדי להגיע ללקוחות ישירות
2 מיליון יוזרים ייחודיים מדי חודש - יותר מאשר קשת, רשת או ערוץ 10 - זה הנתון שבעזרתו מנסה גוגל למשוך תקציבי פרסום מערוצי הברודקאסט ליוטיוב
ליסה פרין, מנכ"לית פיתוח פורמטים באנדמול-שיין, מסבירה למה הטלוויזיה היא עדיין השליטה הבלתי מעורערת של צריכת הבידור, וכיצד המדיה החברתית משפיעה על פיתוח פורמטים
NETFLIX (נטפליקס)yesחדשות 13לן בלווטניקמיזוגים ורכישותניר צוקרשת 13שידור ציבורישלמה קרעיתאגיד השידור "כאן"