כן אדוני
המו"ל
סם זל היה פעם רק איל נדל"ן, מיליארדר שזכה לכינוי "רקדן של בתי קברות" על יכולתו להפיח רוח חיים בגוויות תאגידיות. ואז הוא רכש את ענקית המדיה טריביון, ונהפך למוציא לאור של כמה מהחשובים שבעיתוני אמריקה. עכשיו הוא נחוש להמציא מחדש את הענף המקרטע, ולא חושש לנתץ סדרי עולם: פחות חדשות, יותר אטרקציות, צבע ופרסומות. "לא התרגלנו לתת לקוראים את מה שהם רוצים". מו"ל עיתונות בראיון נדיר > יואב קרני, שיקגו
יואב קרני, שיקגו
30.10.2008