יוסי פתאל

כתבות אחרונות

 

פנייה לטורקיש איירליינס: "הפסיקו לגבות דמי ביטול מישראלים"

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, במכתב לחברת התעופה: "אנו מקווים כי יחסכם לישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה והתעקשותכם לגרום להם נזק כלכלי אינם נובעים מ'רוח המפקד' הנושבת מאנקרה"

אורלי פלג-מזרחי 10.06.2010

הבטיחו לכם בפרסומת חופשה חלומית? חייבים לקיים

הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד יצחק קמחי, יחל לנקוט צעדים נגד פרסומות מטעות בענף התיירות ■ "מודעת הפרסום צריכה להכיל באופן ברור את הפרטים המהותיים לעסקה - כגון דרישה למינימום לילות"

אפרת אהרוני 22.02.2010

יוסי פתאל: "מוצר התיירות הישראלי הוא פרימיטיבי ולא נגיש"

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בכנס השנתי של ההתאחדות: "קל לנו יותר למכור חדר במלון בעיירה נידחת בארה"ב מאשר למכור חדר במלון באילת"

אורלי פלג-מזרחי 28.01.2010

הממונה על הגנת הצרכן לסוכני הנסיעות: הפסיקו להשתמש בשערי המרה לא חוקיים

הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, פנה למנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, בדרישה שיורה לסוכנים להפסיק להשתמש בשערי המרה לא חוקיים ברכישת כרטיסי טיסה וחבילות נופש

אפרת אהרוני 23.09.2009

סוכני הנסיעות: ירידה של 20%-30% בהזמנת חופשות פסח בחו"ל; "טורקיה כמעט נמחקה"

הביקושים הנמוכים - על אף שמחירי החבילות ללונדון ולפריז בשפל של 5 שנים ; התפוסה במלונות בישראל צפויה לעמוד בפסח על פחות מ-70% ; "בשנים אחרות השבוע לפני פסח היה עצבני ולחוץ"

שירות גלובס 29.03.2009

הזמנתם נופש באינטרנט? אפילו אם תשלום אחד כבר ירד - לא בטוח ששריינו לכם מקום

מתלונות שהגיעו לידי "גלובס" עולה מכנה משותף ל"מאוכזבי" מוצרי התיירות באינטרנט: הלקוח מבצע הזמנה, מזין פרטי אשראי - וכעבור זמן מה, בשיחת טלפון, מגלה שהמחיר לא רלוונטי, שהמלון מלא או שמועד הטיסה השתנה

מיכל רז-חיימוביץ'‏ 10.11.2008

   123   

   נמצאו 38 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3