הפגיעה בערך השוק של המותג בעייתית שכן מדובר בפסיכולוגיה שוק המשומשות הישראלי עתיר סטיגמות וכבר הפגין בעבר רגישות יתר לשמועות ותהפוכות בינלאומיות
4 יבואניות הרכב הגדולות כמעט לא צמצמו את תקציבי השיווק ב-2008, אך תקציבי הפרסום בשוק הרכב ממשיכים במגמת הירידה ב-2009 מגמת הקיצוץ תימשך, לצד גידול במבצעי מכירות ובפעילויות שיווק ממוקדות
התקנה החדשה מחייבת את היבואנים לרשום על שמם כלי רכב לאחר 12 חודשים ממועד ייצורם בכך היא מונעת, למעשה, מהיבואנים הסדירים למכור במחיר מלא רכב שעמד מיותם במגרשים שלהם שנה וחצי-שנתיים אז איך מאתרים כלי רכב ש"הבשילו" למכירה בהנחה? התשובות בפנים
אתמול הופיעו בפני הוועדה נציגי היבואנים גורמים בענף: מחירי דגמי הייבוא האישי בארצות הברית מתחילים לעלות ומסתמן מחסור בדגמים "במחירי חיסול", שזוכים לפופולאריות בשוק הייבוא האישי בישראל
היבוא האישי עוקף בסיבוב את הייבוא הסדיר: לישראל יובאו ב-2008 פי שלושה יותר רכבי פורשה בייבוא אישי מאשר מכירות היבואן ומה הלאה? מתחילת 2009 הצטברו במשרד התחבורה מאות בקשות לייבוא אישי
(עדכון) - גם ייבוא המכוניות ירד בפברואר ביותר מ-30% מגמה מעורבת בייבוא מכשירי החשמל: עלייה של 9.5% בייבוא טלוויזיות - ירידה של 30% במייבשי כביסה
כך עולה מדו"ח רשות המסים, המציין גם כי ב-2008 חל גידול בשיעור של 15% בערך הייבוא של כלי רכב ב-2008 נרשמה עלייה של כ-5% בייבוא סיגריות
הקו הכללי: יישור קו עם קבוצות המחיר, הגדלת האגרסיביות השיווקית וגם שיווק דגמים אטרקטיביים ללקוחות נזילים
מתחילת השנה הסתכם היצוא הישראלי לרשות בכ-2.6 מיליארד דולר ■ "העזתים הם לקוחות מצויינים", מעידים אנשי מסחר ישראלים ■ הסוחרים העזתים, מצדם, מפחדים לדבר עם התקשורת הישראלית
דונלד טראמפהמומלצותהשבוע בענף הרכבמכונית חשמליתמכסמכס מגןמלחמת סחררכב סינישוק הרכבתעשיית הרכב