יפאורה תבורי

כתבות אחרונות

 

יפאורה בחרה את הדוגמנית ליאן ניג'ל לנערת תפוזינה החדשה

תעלה בקרוב מהלך שיווקי חדש בהיקף של 6 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן

שירות גלובס 11.02.2010

חודש למשבר קוקה-קולה: הירידה במכירות התמתנה ל-8%

בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי

אילנית חיות 27.12.2009

פרשת קוקה-קולה מתרחבת: החברה תאסוף מהמדפים מוצרים נוספים

בדיקת "גלובס": רשתות השיווק לא קיבלו הודעות על איסוף מהמדפים של בקבוקי קוקה-קולה מתאריכים נוספים ■ בכיר באחת הרשתות: "אם הדברים נכונים, זו פשוט שערורייה"

‎‎שי ניב, אילנית חיות ומירב אנקורי‏ 30.11.2009

סערת הפחמן הדו-חמצני: סודה קלאב מורידה מיכלים מהמדפים

החברה: "הבעיה נובעת מתקלה אצל יצרן הפחמן הדו חמצני במכתשים אגן ואינה קשורה בתהליכי הייצור בחברה" ■ הנושא יידון בתמ"ת: "אין בנושא מדיניות ברורה, והצרכנים נאלצים להסתמך על הרצון הטוב של החברות, אך לצערנו לא תמיד זה מספיק"

אפרת אהרוני 29.11.2009

אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים

חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"

אילנית חיות 08.09.2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20.08.2009

D&B: השנה צפויה ירידה של 3% במכירות המצרפיות של 20 חברות המזון הגדולות

20 חברות המזון הגדולות בישראל מכרו אשתקד בסך של 35 מיליארד שקל, עלייה של 9% ; קבוצת תנובה ממוקמת בראש דירוג 2008 של חברות המזון עם מכירות שנתיות בסך 7.13 מיליארד שקל, גידול של 13.5%

מירב אנקורי 21.04.2009

נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל

כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג

אילנית חיות 01.03.2009

סיכום 2008 בשוק המשקאות: קוקה-קולה ירדה ב-6.4%; עין גדי איבדה 19.2%

נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה ; שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009

אילנית חיות 03.02.2009

חברת המדיה של ראובני-פרידן וישראל דיאמנט תיקרא "מרקיורי"

החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד ; אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2008

   123456   

   נמצאו 90 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6