תעלה בקרוב מהלך שיווקי חדש בהיקף של 6 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
בדיקת "גלובס": רשתות השיווק לא קיבלו הודעות על איסוף מהמדפים של בקבוקי קוקה-קולה מתאריכים נוספים ■ בכיר באחת הרשתות: "אם הדברים נכונים, זו פשוט שערורייה"
החברה: "הבעיה נובעת מתקלה אצל יצרן הפחמן הדו חמצני במכתשים אגן ואינה קשורה בתהליכי הייצור בחברה" ■ הנושא יידון בתמ"ת: "אין בנושא מדיניות ברורה, והצרכנים נאלצים להסתמך על הרצון הטוב של החברות, אך לצערנו לא תמיד זה מספיק"
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
20 חברות המזון הגדולות בישראל מכרו אשתקד בסך של 35 מיליארד שקל, עלייה של 9% קבוצת תנובה ממוקמת בראש דירוג 2008 של חברות המזון עם מכירות שנתיות בסך 7.13 מיליארד שקל, גידול של 13.5%
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי
דוחות כספייםהעלאת מחיריםטמפומי עדןמיזוגים ורכישותמים מינרלייםמשקאותמשקאות קליםקרור אחזקותרוני גת