מדוחות שתי החברות הציבוריות בשוק המשקאות - יפאורה-תבורי וטמפו - עולים שיעורי רווחיות גבוהים ■ לדברי קמעונאי, הדבר נובע מכך שהן "שומרות זו על זו" ■ החברות: "לא היו דברים מעולם"
דוחות חברת קרור: הרווח הנקי של עין גדי זינק ב-76% ב-9 החודשים הראשונים של 2016 ■ עלות הפקת שישיית מים מינרלים - 3 שקלים; המחיר לרשתות - 8 שקלים
קרור אחזקות פועלת באמצעות יפאורה-תבורי בתחום המשקאות הממותקים ובאמצעות תפוגן בתחום הטוגנים הקפואים - לא בדיוק המוצרים שמסמלים את הטרנד הבריאותי בשוק המזון
עם זאת, ערכי הסוכר במותגיה הפופולריים של יפאורה עדיין גבוהים ■ בעבר השיקה החברה קולה על בסיס סטיביה, אך המוצר לא הצליח וירד מהמדפים בתוך פחות משנה
פסטיבל הריכוזיות - הולכת השולל הגדולה בעשור האחרון, אחרי ועדת בכר
ניתוח הדוחות של יצרניות המשקאות לא מותיר מקום לספק: יוקר המחיה בישראל אינו גזירת גורל, אלא שילוב בין יצרנים תאבי רווח לצרכנים העונים להגדרה "פראיירים"
שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"
כך הודיעה הרשות הפלסטינית ■ לפי הערכות, מכירות קבוצת תנובה, שטראוס ויפאורה-תבורי לרשות הפלסטינית הן בהיקף של מאות מיליוני שקלים כל אחת
החברה הודיעה כי אירעה תקלה בייצור של משקה שוופס מים בטעמי אפרסק,פירות יער ותפוח מתאריך ייצור 31.1.16 ותאריך תפוגה 31.10.16 בבקבוקי 1.5 ליטר ■ בחלק מהבקבוקים נוצר עובש שאינו מהווה סכנה בריאותית
המוצרים שהוסרו: RC קולה ושישיות מים של מי עדן ועין-גדי ■ במקביל הורדו גם מוצרים של יקבי כרמל, אך אלה שבו למדפים בסוף השבוע האחרון ■ לוי: "לפעמים יש חילוקי דעות" ■ יפאורה: "אין סכסוך עם רמי לוי"
יפאורה, שבשליטת קרור אחזקות של שלמה רודב ורוני גת, תרכוש מתבורי את מניותיו, בעסקה המשקפת ליפאורה-תבורי שווי של כ-800 מיליון שקל
מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל
משיקה משקה קולה מופחת סוכר המבוסס על ממתיק הסטיביה ■ סמנכ"לית השיווק ביפאורה: "ציפינו לירידה במכירות, אבל עומק הירידה מפתיע"
שנה משגשגת לעסקי המזון של חברת קרור אחזקות: לפי נילסן, תפוגן אחראית לנתח כמותי של 54% ממכירות הטוגנים בישראל, כשמחצית ממכירותה הן לשוק הקמעונאי
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר
דוחות כספייםהעלאת מחיריםטמפומי עדןמיזוגים ורכישותמים מינרלייםמשקאותמשקאות קליםקרור אחזקותרוני גת