הממשלה מחזיקה בצי הרכב הגדול במדינה - ושם לא תמצאו ניסיונות לחסוך בדלק ■ הניסוי היחיד להתייעלות בוצע בצי רכבי הליסינג הצה"לי, אך בפועל ההחלטה יצרה "בור שומן" אדיר ובזבוז של מאות מיליוני שקלים
פערי המחירים בין הרכבים המשפחתיים מציפים לא מעט דילמות כלכליות: החדשה יקרה אבל בטוחה, המשומשת זולה אך מאבדת מערכה ■ כיצד מחליטים בין השתיים? להלן כמה דברים שכדאי לדעת ■ הכתבה בשיתוף סיאט
הדוחות העונתיים של ענף הרכב מגלים כי שערי החליפין סידרו ליבואנים ולחברות הליסינג רבעון מצוין ואפילו סייעו לאוצר להפיק הון פוליטי
ישראל כץ אמר בכנס השמאים כי "המדינה מרוויחה הרבה כסף מרכבים חדשים, ואם זה היה תלוי בי מס הקנייה היה חצי לפחות ממה שהוא היום" ■ "אני לא יכול להיאבק על דבר שהוא לא ריאלי כרגע"
בחברה אומרים כי היא מפתחת כלי רכב אוטונומיים מסוג זה "במשך שנים", בעזרת אוניברסיטאות יוקרתיות כמו MIT, סטנפורד, אוקספורד, קרנגי מלון ואוניברסיטת טוקיו
איך הצליחה התוכנית לצמצום זיהום אוויר שהתקבלה בממשלה להפוך מיוזמה סביבתית חיונית להצהרת כוונות ריקה מתוכן, ואיזו הפתעה היא מסירה למקבלי הרכב הצמוד?
התוכנית הלאומית לצמצום זיהום האוויר: "להמליץ על כלים לצעדים לצמצום הנסועה ברכבי ליסינג" ■ ההמלצות יוגשו לממשלה עד סוף השנה
ניידות אינה מותרות, יש הכרח לכונן מפעל תחבורה ציבורי
תאריך עדכון "המס הירוק" נמצא ממש מעבר לפינה, אבל עד כה אין ודאות לגבי מחירי הרכב החדשים ■ לטובת קוראינו, שמנסים למצוא את דרכם בסבך הרגולציה - כל השאלות והתשובות
בדיון חירום שנערך בכנסת ועניינו האירועים האחרונים שבהם נשכחו ילדים במכוניות לוהטות - הכריזה סגנית שר התחבורה כי בקרוב תחל הפצת התקן בטיחות שיתזכר הורים כי ילדם נמצא ברכב
המכונית, בתצורת 4 דלתות עם בסיס גלגלים באורך כ-3 מ', תגיע לישראל בגרסאות עם הנעה אחורית או כפולה ועם שני מנועי בנזין V6 בנפח 3 ליטר מבית פרארי
חודשי שיא הקיץ הרגועים מסורתית הפכו להיפר-אקטיביים בעקבות שינויי המס המתקרבים ■ מה יקרה ליחסי הכוחות בענף הרכב? נצטרך כנראה לחכות לרגע האחרון
הייקור נובע מעדכון "המס הירוק" ומהחלטה להקטין את הפחת על כלי רכב לחברות הליסינג שהתקבלה אמש בועדת הכספים ■ וגם: חברות הליסינג החלו לחלט את רכבי הליסינג של עובדי חברת אלווריון, שנקלעה לכינוס נכסים
סובארו אימפרזה 1.6 צפויה להתעמת עם דור חדש של סופר-משפחתיות
יביא להתייקרות של רוב כלי הרכב המשפחתיים והעממיים בשיעורים של 1.5%-3%
כך קובעת חברת הייעוץ שלדור בדוח שנגנז ■ בשיטת שווי השימוש הנוכחית מקבל הרכב אינו משלם מס על דלק לצרכים פרטיים, והדבר מעודד נסיעה עודפת שמעלה את מספר המכוניות על הכביש, ומגבירה זיהום, תאונות ובלאי תשתיות
חברת הרכב BYDהמומלצותהשבוע בענף הרכבטויוטהטסלהיבוא רכבמבחן דרכיםמכונית חשמליתרכב סינישוק הרכב