לעומק התודעה

כתבות אחרונות

 

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

נתי יעקובי 22.11.2009

"לעומק התודעה" רוכשת 75% מ-Invoke תמורת 3 מ' ש'

לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"

נועה פרג 27.08.2009

בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"

המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?

נועה פרג 22.06.2009

חטיבת האינטראקטיב של "לעומק התודעה" משיקה את "הבאנר סייט"

מדובר בכלי שמאפשר להפוך באנר רגיל למיני סייט, לאחר שהגולש עבר על הבאנר באמצעות העכבר

שירות גלובס 11.12.2008

לעומק התודעה, המתמחה בשיווק לצעירים, מבצעת רה-ארגון

הודיעה על שינוי במבנה הארגוני של החברה, בפורום הנהלת החברה ובפעילות השטח

שירות גלובס‏ 16.10.2008

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4