המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים
לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"
המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?
מדובר בכלי שמאפשר להפוך באנר רגיל למיני סייט, לאחר שהגולש עבר על הבאנר באמצעות העכבר
הודיעה על שינוי במבנה הארגוני של החברה, בפורום הנהלת החברה ובפעילות השטח
TMFאון גולדשטייןאלכוהולגיתםוודקהיהושע TBWAמשרדי פרסוםשילוט חוצותתקציב פרסום