לעומק התודעה

כתבות אחרונות

 

משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב אוטו-דיל

היקף תקציב הפרסום של רשת אוטו-דיל צפוי לעמוד על 2 מיליון שקל

שירות גלובס 22.03.2012

"לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום של מכללת שערי משפט

היקף התקציב: 2.5 מיליון שקל ■ בחודש האחרון זכה המשרד גם בתקציבים של הספארי ברמת-גן ושל משאיות איסוזו סומו

‎‎שירות גלובס‏ 08.03.2012

משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציבי איסוזו והספארי

היקף התקציב של משאיות איסוזו מוערך בכ-2 מיליון שקל, והיקף התקציב של הספארי עומד על כמיליון שקל

‎‎שירות גלובס‏ 20.02.2012

משרד "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של Jobnet

תקציב הפרסום של של אתר הדרושים עומד על כ-3 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין אינטרנט ורדיו

שירות גלובס 07.07.2011

משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הדיגיטל של "הדור הבא"

התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל ■ בקמפיין ייעשה שימוש בטכנולוגיה בינלאומית חדשה וייחודית

שירות גלובס 28.06.2011

צבא ה-app: חיילי צה"ל מתנהגים כמו נערים באינטרנט

הם מורידים סרטים באינטרנט, מסמסים גם מהשטח, כמעט לכולם יש פרופיל פייסבוק, והם חולים על "עספור" ■ סקר על צריכת תקשורת של חיילי צה"ל חושף: מדובר בבני-נוער

אפרת אהרוני 10.05.2011

ראובני-פרידן זכה מחדש בתקציב הפרסום של ג'ונסון&ג'ונסון

חלק קטן מהתקציב יטופל ע"י לעומק התודעה ■ ראובני-פרידן החזיק בתקציב כשלג'ונסון&ג'ונסון היתה נציגות בישראל ■ ב-2010 פרסמה החברה בהיקף של 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2010

אדלר ובאומן מתמודדים על תקציב קמפיין הגז של תשובה

הקמפיין יתמקד בנושא המאבק על תמלוגי הגז ■ היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2010

קשה להיות סטודנט בישראל: הוצאות של כ-50 אלף שקל בשנה

קרוב ל-50 אלף שקל מוציא סטודנט ממוצע בכל שנת לימודים מעבר להוצאה על שכר הלימוד - בעיקר על דיור, מזון, תחבורה ותקשורת ■ 28% מהסטודנטים גרים בבית ההורים

אפרת אהרוני 11.10.2010

"לעומק התודעה" פותחת חברת מדיה בהשקעה של מיליון שקל

החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית

חגית ברונסקי 01.09.2010

סקר: לאן גולשים הצעירים בסלולר - וכמה זה עולה להם?

סקר על הרגלי הגלישה בסלולר בקרב צעירים, שערך משרד הפרסום "לעומק התודעה", מראה כי רובם משתמשים במכשיר כדי להתעדכן בפייסבוק, לחפש מידע ולקרוא מיילים ■ הבעיה היא שרובם לא יודעים כמה זה עולה להם

אפרת אהרוני 10.08.2010

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של אדיר סחר

תקציב החברה, המייבאת ומשווקת משקאות, מוערך ב-4 מיליון שקל ■ בשבוע הקרוב יעלה קמפיין קיץ ל"מאסטר קפה"

חגית ברונסקי 29.07.2010

לראשונה בישראל: קמפיין תלת-מימד יעלה באינטרנט

ערוץ 10 יוצא בקמפיין אינטרנטי בתלת-מימד לתוכנית "הישרדות אולסטארס" ■ הבאנרים והמיני-סייט יוגשו בתלת-מימד, והגולשים יוכלו להתחבר באמצעות הבאנר לפייסבוק ולראות מי מהחברים שלהם עשה לכך "Like"

נועה פרג 26.05.2010

מזומן ב-SMS ורופא באינטרנט: מי מספק לצרכנים מענה זמין ומהיר?

שירותי בריאות כללית מאפשרת התייעצות עם רופא בשיחת וידיאו באמצע הלילה, הבנקים מספקים תשובות למסרונים בניסוח חופשי, ו-yes מאפשרת הזמנת הקלטה מרחוק ב-yesMax באמצעות שליחת SMS

אפרת אהרוני 09.03.2010

ארז מיטל מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בחברת "לעומק התודעה"

שימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום JWT

שירות גלובס‏ 28.02.2010

"הכרם" תשקיע 1.2 מיליון שקל בקמפיין לוודקה אבסולוט לקראת הסילבסטר

הקמפיין כולל מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וכן פרסום בבארים ובמועדונים באמצעות "לעומק התודעה" ■ בנוסף תשיק החברה בישראל את "אבסולוט רוק" במהדורת אספנים

שירות גלובס‏ 14.12.2009

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4