היקף תקציב הפרסום של רשת אוטו-דיל צפוי לעמוד על 2 מיליון שקל
היקף התקציב: 2.5 מיליון שקל ■ בחודש האחרון זכה המשרד גם בתקציבים של הספארי ברמת-גן ושל משאיות איסוזו סומו
היקף התקציב של משאיות איסוזו מוערך בכ-2 מיליון שקל, והיקף התקציב של הספארי עומד על כמיליון שקל
תקציב הפרסום של של אתר הדרושים עומד על כ-3 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין אינטרנט ורדיו
התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל ■ בקמפיין ייעשה שימוש בטכנולוגיה בינלאומית חדשה וייחודית
הם מורידים סרטים באינטרנט, מסמסים גם מהשטח, כמעט לכולם יש פרופיל פייסבוק, והם חולים על "עספור" ■ סקר על צריכת תקשורת של חיילי צה"ל חושף: מדובר בבני-נוער
חלק קטן מהתקציב יטופל ע"י לעומק התודעה ■ ראובני-פרידן החזיק בתקציב כשלג'ונסון&ג'ונסון היתה נציגות בישראל ■ ב-2010 פרסמה החברה בהיקף של 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון
הקמפיין יתמקד בנושא המאבק על תמלוגי הגז ■ היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל
קרוב ל-50 אלף שקל מוציא סטודנט ממוצע בכל שנת לימודים מעבר להוצאה על שכר הלימוד - בעיקר על דיור, מזון, תחבורה ותקשורת ■ 28% מהסטודנטים גרים בבית ההורים
החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית
סקר על הרגלי הגלישה בסלולר בקרב צעירים, שערך משרד הפרסום "לעומק התודעה", מראה כי רובם משתמשים במכשיר כדי להתעדכן בפייסבוק, לחפש מידע ולקרוא מיילים ■ הבעיה היא שרובם לא יודעים כמה זה עולה להם
תקציב החברה, המייבאת ומשווקת משקאות, מוערך ב-4 מיליון שקל ■ בשבוע הקרוב יעלה קמפיין קיץ ל"מאסטר קפה"
ערוץ 10 יוצא בקמפיין אינטרנטי בתלת-מימד לתוכנית "הישרדות אולסטארס" ■ הבאנרים והמיני-סייט יוגשו בתלת-מימד, והגולשים יוכלו להתחבר באמצעות הבאנר לפייסבוק ולראות מי מהחברים שלהם עשה לכך "Like"
שירותי בריאות כללית מאפשרת התייעצות עם רופא בשיחת וידיאו באמצע הלילה, הבנקים מספקים תשובות למסרונים בניסוח חופשי, ו-yes מאפשרת הזמנת הקלטה מרחוק ב-yesMax באמצעות שליחת SMS
שימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום JWT
הקמפיין כולל מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וכן פרסום בבארים ובמועדונים באמצעות "לעומק התודעה" ■ בנוסף תשיק החברה בישראל את "אבסולוט רוק" במהדורת אספנים
TMFאון גולדשטייןאלכוהולגיתםוודקהיהושע TBWAמשרדי פרסוםשילוט חוצותתקציב פרסום