חודשים יולי-אוגוסט הם שעתם היפה של מכירות סוף העונה, אך השנה בצל המצב הקונים מסתערים פחות ■ האם המשבר הביטחוני מעמיק את ההנחות?
החיובים הם בגין קופונים ששופרסל העניקה לחברי המועדון שלה וכן בגין נושאים נוספים ■ אחד הספקים: "שופרסל התחילה להכניס את הידיים לכיסים של הספקים"
מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו
מציעה שני מבצעי קיץ חדשים: מסלול ב-29 שקל בחודש, הכולל נפח גלישה של 1 ג'יגה ביט, שיחות והודעות ללא הגבלה עד סוף השנה; ומסלול ללא הגבלה נוסף ב-39 שקל בחודש, הכולל גם גלישה בנפח של 3 ג'יגה ביט עד סוף השנה
בן זוגך "נטש" אותך לטובת המונדיאל? המשווקים יסתערו עלייך
מתברר שהיוזמה העיקרית למבצעים באה דווקא מהספקים - ורשתות השיווק רק משתפות פעולה ■ רוצים דוגמאות? בואו לראות איך מבלבלים אתכם
לאחר שמשרד התקשורת פסל את המבצע הקודם של בזק, החליטה החברה לפעול בזהירות - ובמקום שדרוג גורף היא מציעה שדרוג חינמי לקצב גבוה יותר
חברת הסלולר הווירטואלית החלה במבצע לקראת המונדיאל ■ הטבלט שמקבל את ההנחה שבכותרת: AKAI מדגם 8468 עם מסך 7 אינץ', שנמכר ב-199 שקל
לקוחות סלקום שהם הורים לילדים בני 8-14 שעדיין אין להם מנוי סלולר בסלקום, יוכלו לצרף עד שני מנויים במשפחה לחבילה ללא הגבלה, שכוללת שיחות, הודעות SMS וגלישה בנפח 1GB - ללא עלות למשך שנה
מה עומד מאחורי האסטרטגיה של גולן טלקום לטלטל את שוק הסלולר חודש אחר חודש ולהמשיך להוריד מחירים, למרות שלכולם ברור שמדובר במחירי הפסד?
היעדרותם של הקונים מרשתות האופנה עשתה את שלה, והסייל המסורתי של עזריאלי הוקדם ■ שיטוט בין החנויות והדוכנים מגלה הרבה פריטים בהנחות עד 70%, אך חלקם הגדול מהעונה הקודמת, וכדי לאתר אותם צריך סבלנות
מציעה גם קו סלולר שני בעלות של 17 שקל לחודש במבצע הכולל שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח GB1 ■ לקוח קיים, בהזמנת קו חדש, יוכל תחת אותו מספר לצרף עד 6 קווים
הרשת דורשת מהמו"לים לתת לה הנחה של 78.5% על המחיר הקטלוגי של הספרים ■ גורם בענף: "זו תהיה מכה לכולם, אבל למנכ"לית סטימצקי איריס בראל אולי לא כל-כך אכפת, כי כנראה היא לא תהיה פה עוד חודשיים-שלושה"
לרגל שנתיים לפעילותה, מציעה החברה גם שידרוג מהירות ספק האינטרנט בבית ל-200 מגה ביט ב-10 שקלים לחודש
החל מתאורה מסוימת, דרך מוזיקה ועד ניחוחות מפתים - המשווקים נוקטים מגוון אמצעים כדי לעודד את הרצון שלנו לקנות באופן לא מודע, במיוחד כשמדובר במוצרים במבצע ■ וגם: עוד 20 מלכודות שיווקיות שכדאי להכיר
מחקר חדש של חברת Buzzilla מגלה: הישראלי של אחרי המחאה החברתית הכפיל את השיח ברשת על המחאה החברתית, מתכנן את הקניות מראש, דוחה את חלקן וחשדן לגבי מבצעים ■ קווים לדמות הצרכן החדש, מודל 2014
הנחותבלאק פריידיימסחר מקווןנדל"ן: נדל"ן למגוריםסייבר מאנדייקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור