משרד התקשורת לא היה צריך להתערב בתחרות בין סלקום למירס על המגזר החרדי
אירופה ב-99 דולר לכיוון, טיסה ליעד שהנוסעים מגלים רק בעת ההמראה בכ-200 דולר לשני כיוונים וכרטיס לניו-יורק ב-666 דולר - כך מתמודדות חברות התיירות עם הביקוש הנמוך בחורף
סלקום מאמינה כי אם תדבר בפני משרד התקשורת, קיים סיכוי טוב שיתיר לה להמשיך במבצע שלה במגזר החרדי, למרות תלונת מירס שחשה נפגעת מהמהלך האגרסיבי של סלקום
לדרישת חברת מירס התערב המשרד בצעד חריג בהתנהלות בין החברות, מאחר שסלקום הפרה את תנאי הרישיון שלה ■ סלקום: "מדובר פגיעה קשה בתחרות"
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
מציעה 1,000 דקות לשיחות בארץ לקווים נייחים וניידים ב-49 שקל לחודש בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן ב-99 שקל לחודש
הימים האחרונים של דצמבר הם הזדמנות לקניות בהנחות ענק, כאשר לצד ענף האופנה אפשר ליהנות מעסקאות משתלמות גם בענף הריהוט והאלקטרוניקה ■ קבלו מפת מבצעים
"פוקס הודיעה בפרסומיה כי קיימת הנחה של 40% 'על כל החנות', כאשר בפועל ההנחה לא ניתנת למימוש במגוון פריטים" ■ פוקס: "אנו מקפידים על כל תו ותג של הוראות הגילוי הנאות"
חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן מבצעים המכריזים על דילים אטרקטיביים לחו"ל - אולם בדיקת "גלובס" מגלה: פעמים רבות הדילים אוזלים במהירות או שאינם אטרקטיביים מספיק
חברת דימנדטק פיתחה אלגוריתם שמתיימר לנבא בסבירות של יותר מ-90% אם המבצע, האסטרטגיה או הקונספט השיווקי יצליחו ■ מייקל ברום, סגן נשיא בחברה, מסביר איך זה עובד
הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול
(עדכון) - חגיגת מבצעים בארה"ב ב"יום שישי השחור": אפל מציעה הנחות של עד 100 דולר במוצריה; בטויס אר אס צופים מכירות שיא; ובכמה נמכרה טלוויזיית פלזמה 58 אינץ'?
yes מציעה טלוויזיית LED של הייסנס במחיר מבצע לכלל המנויים ■ HOT, מצידה, מציעה מסך LCD-HD של טושיבה בחינם למצטרפי חבילת הטריפל
מכשיר ה-iPad הנמכר בבאג הוא בגירסת ה-WiFi, כאשר דגם ה-16 ג'יגה יעמוד על 2,600 שקל במקום 3,000 שקל
בסוף השבוע הקרוב הרשתות השונות בקבוצה - סקאל ספורט, אמפוריום, נאוטיקה, טימברלנד, קנת קול ו-bebe - יהיו פתוחות עד חצות ויציעו הנחות של עשרות אחוזים
הרשת הציעה ללקוחותיה להשתתף בהגרלה של חדר ילדים בשווי אלפי שקלים, אך לא ציינה במודעות הפרסום כי הזוכה יידרש לשלם 600 שקל על הובלה והתקנה של החדר המובטח
הנחותבלאק פריידייכרטיסי אשראינדל"ן: נדל"ן למגוריםקבלניםקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור