לאחר ההשלמה תמוזג מהיום הפעילות השוטפת לתוך "קבוצת סמל"ת" ותבטא כניסה של הקבוצה לסגמנט המשאיות והאוטובוסים ■ הקבוצה הודיעה על שינוי ארגוני והקמת שתי חטיבות מכירות
היו"ר מיכאל לוי: "השקעה תאפשר לנו להמשיך ולבסס את מעמדה של החברה כיצרנית ויצואנית של מגוון מוצרים המשמשים את תעשיית הטקסטיל"
חברת סמל"ת שבבעלות מיכאל לוי דרשה מרמי אונגר פיצוי של 40 מיליון דולר, בטענה כי נרקחה קנוניה כדי לנשלו מהבלעדיות בייבוא רכבי KIA ■ ביהמ"ש קבע כי הנושא נמצא בסמכותה של מערכת המשפט בקוריאה
כך נודע ל"גלובס" החברה תפעל מאולם התצוגה הקודם של קיה בתל-אביב היצע הדגמים של "גרייט-וול" כולל כרגע בעיקר טנדרים עם מנועי דיזל ותיבת הילוכים ידנית, שעברו הליכי תקינה באירופה
היריבות החשאית בין יבואני הרכב יוצאת באור בכתב התביעה של מיכאל לוי נגד רמי אונגר, בקרב על יבוא קיה לישראל מקורב ללוי: "אין תקדים למה שקרה כאן, לא בארץ ולא בעולם" מקורבי אונגר: "מיכאל לוי מתוסכל מאיבוד הזיכיון, ולא נכון לשפוט אדם בעת צערו"
סמל"ת שבבעלות מיכאל לוי היתה בעלת הזיכיון לייבוא רכבי קאיה מאז 1995 טוענת כי תאגיד KIA Motors, רמי אונגר והחברות טלקאר מוטורס וריי מוטורס שבבעלותו רקחו קנוניה כדי לנשלה מהבלעדיות בייבוא הרכבים
בית המשפט העליוןטלקאר מוטורסיבוא רכבכלי רכבליסינגמכונית חשמליתסמלתקוריאה מוטורסקיה (KIA)רמי אונגר