סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
[למדור שוקי עולם] אזרחי מערב אירופה שתו 9.8% בירה השייכת להיינקן ואמסטל; מדינות מזרח אירופה שתו 12% פחות, ואזרחי יבשת אמריקה שתו 16% פחות
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
אלכוהולהעלאת מחיריםטמפויפאורה תבורימזוןמי עדןמשקאות קליםסטורנקסטקוקה קולהקמעונאות