משקאות

כתבות אחרונות

 
מפעל יפאורה ברחובות / צילום: אייל פישר

יפאורה וטמפו על מס הסוכר: "צפוי להשפיע לרעה באופן מהותי על התוצאות"

שתי חברות המשקאות צפויות להיות בין הנפגעות המרכזיות מהצו המטיל מס קניה על משקאות מתוקים • השתיים נחשבות למתחרות הגדולות של קוקה קולה בשוק המקומי וחלקן המשותף בו נאמד בכ-40%

אביב לוי 14.12.2021
צ'אי קלאסי / צילום: Shutterstock

סערה בכוס תה אופנתי: צ'אי הוא משקה החורף החדש

בשנה האחרונה הפכו הצ'אי והתה למשקאות אופנתיים במיוחד • באירופה הם אפילו מאיימים לראשונה על מכירות הקפה • שלוש המלצות מיוחדות למשקאות חמים שאולי יביאו את החורף

רועי ירושלמי 03.12.2021
ליקר דובדבנים / צילום: Shutterstock

פרידה מטעמי הקיץ, בבקבוק ובצנצנת

3 משקאות על בסיס דובדבנים שמתאימים לערב קריר (וגם לטוניק!) וריבת תאנים מיוחדת, שתזכיר את טעמם המתוק של פירות הקיץ גם בסתיו ובחורף (בהנחה שלא תתחסל עד אז)

רועי ירושלמי 02.10.2021
מחסן משקאות קלים / צילום: Shutterstock

המס על משקאות ממותקים: בריאות הציבור או צימאון האוצר להכנסות

באוצר חוזרים ואומרים שהמס על משקאות ממותקים נועד לחנך את הציבור לצריכה בריאה יותר ולחסוך בהוצאות המערכת הרפואית, אלא שהניסיון מהעולם אינו חד-משמעי, וחלק מהמחקרים אף מטילים ספק באפקטיביות הבריאותית • גלובס בוחן את טענות האוצר

עידן ארץ 10.08.2021
"קולד ברו" בפחית / צילום: איתי בן סימון
קמעונאות | בלעדי

שטראוס רוצה להביא לישראל את בשורת ה"קולד ברו" בפחית

מדובר בחליטת קפה בפחית תחת המותג בינז שתימכר בשלב הראשון ברשת AM:PM ובבתי הקפה של שטראוס, ובהמשך תתרחב לחניות נוחות נוספות • עד היום המותג בינז שווק רק במכירה ישירה לצרכן, וזו תהיה הפעם הראשונה ששטראוס תכניס אותו לרשתות הקמעונאות

שני מוזס 04.03.2021
קניות בסופרמרקט בימי קורונה / צילום: כדיה לוי, גלובס

על רקע הקורונה, הצמיחה בשוק המזון והמשקאות ממשיכה לצבור תאוצה

מנתוני סטורנקסט עולה כי באוקטובר כמעט כל חברות המזון המשיכו להציג צמיחה משמעותית • לעומת הזינוק החריג השנה, ב-2021 יש צפי להאטה בצריכה, ובמקביל נערכים בחברות להתייקרות חומרי גלם • וגם, מי החברה שכלל לא הרוויחה מהמשבר?

שני מוזס 05.11.2020
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

תודה למסעדות הסגורות: שוק המזון והמשקאות צמח במאי ב-4.2%

כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה

שני מוזס 09.06.2020

הקורונה עלתה לה לראש: סגירת הברים בישראל כיווצה את רווחיות טמפו במגזר האלכוהול

חברת המשקאות דיווחה על קשיים בגבייה וצופה ירידה של 30% במכירות הרבעון השני והמשך הפגיעה ברווח • "טמפו חשופה לסיכוני גבייה מוגברים בגין עצירת פעילותם של לקוחות"

אביב לוי ושני מוזס 19.05.2020
מעדן יופליי של תנובה הקשית מחכה במכסה / צילום: שני מוזס, גלובס
ענף המזון | ניתוח

מוכנים לשלם על הנוחות: הצרכנים נוטשים את האריזות המשפחתיות ונוהרים לאישיות

עפ"י סטורנקסט, בסיכום 2019 ניכרת ירידה או סטגנציה רוחבית במכירות מוצרים משפחתיים כמו בקבוקי שתייה קלה וקרטוני חלב גדולים • במקביל ניכרת צמיחה במוצרים לצריכה אישית כמו משקאות קלים בבקבוק קטן, משקאות חלב או חטיפים ומתוקים מוקטנים

שני מוזס 26.11.2019
רשת מזון /צילום:  Shutterstock  א.ס.א.פ קריאייטיב

מעלות מחירים או לא: בכל מקרה ספקיות המזון ממשיכות לצמוח

שוק המזון והמשקאות מסכם את המחצית הראשונה של השנה עם צמיחה מתונה במכירות הכספיות, שחלקה הושג בזכות העלאה במחירי המוצרים • תנובה ומחלבות גד הצטיינו, ואסם־נסטלה עדיין ממתינה להזדמנות להעלאת מחירים

שני מוזס 16.07.2019

בלווטניק ממשיך לממש: כלל תעשיות מכרה 32% מהחזקתה בכלל משקאות למוסדיים ב-136 מיליון שקל

כלל משקאות מחזיקה בכ-30% ממניות חברת יפאורה, שהציגה ירידה חדה ברווחיה ברבעון הראשון • העסקה נעשתה בהנחה ממוצעת של כ-5% על מחיר השוק, המשקף לכלל משקאות שווי של 455 מיליון שקל • ככל הידוע, עם רוכשי המניות נמנים הפניקס, כלל ביטוח, הראל ופסגות

אביב לוי 28.05.2019
יצרנית המשקאות גטורייד פיתחה משקאות מותאמים אישית /  צילום: רויטרס

על בסיס הזיעה, תווי הפנים או ה-DNA שלכם: כך תתאים עבורכם הטכנולוגיה את מוצרי העתיד

אחרי שנטפליקס התאימה לצופים תכנים באופן אישי, וחוקרים החלו לפתח תרופות מותאמות גנטית, פיתוחים טכנולוגיים חדשים משנים גם את עולם הצריכה • פפסיקו מפתחת משקאות על בסיס הרכב הזיעה, פרוקטר אנד גמבל מתאימה מוצרי טיפוח לפנים באמצעות מצלמות סלולר, וערכות ביתיות לבדיקת DNA משפיעות על תוכניות הכושר

וול סטריט ג'ורנל 22.04.2019
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה

הרווח יורד, המחירים עולים - ועדיין: רווח גולמי של 40% ויותר אצל ענקיות המשקאות יפאורה וטמפו

עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים • שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018 • מגזר האלכוהול, ובראשו הבירות, בולט לחיוב בתוצאותיה של טמפו • יפאורה הצליחה לשמור על יציבות בפעילות השוטפת, למרות חילוקי דעות בין בעלי המניות והנפקה ראשונית של נתח ממניותיה

אביב לוי 13.12.2018
רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות

תה קומבוצ'ה ומי קוקוס: הטרנדים במשקאות משנים את השוק

רשתות השיווק בארה"ב מפנות מקום למשקאות בריאות כתה קומבוצ'ה על חשבון המוגזים המתוקים

וול סטריט ג'ורנל 28.08.2018
ריקול על מאלטי 330 מ"ל / צילום: SHUTTERSTOCK

מבשלות בירה בינלאומיות בריקול לבקבוקי מאלטי 330 מ"ל

חברת מבשלות בירה בינלאומיות מיידעת את הקהל הרחב כי קיים חשש לטעם לוואי בבקבוקי מאלטי באריזת 330 מ"ל • החברה פועלת לאיסוף המוצר ומדווחת למשרד הבריאות

מיכל רז-חיימוביץ' 25.07.2018

מנכ"ל זאפה נחקר ברשות להגנת הצרכן בחשד להטעיית לקוחות

החקירה נפתחה עקב מכירת משקאות בהופעות שהחברה הפיקה באמצעות חבילות רכישה (צמידים), ללא החזרת הסכום שנותר • מנכ"ל מועדון הזאפה חשוד בהטעיה ובהשפעה בלתי הוגנת על הצרכנים • זאפה: "פנינו לבאי האירוע על-מנת לזכות את הלקוחות שנשארו עם יתרה"

שירות גלובס 09.05.2018

   1234567   

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7