משקפי שמש

כתבות אחרונות

 

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של רשת אירוקה חוזר לזרמון-גולדמן

לפני כחצי שנה נפרדה אירוקה מזרמון-גולדמן, הוציאה את התקציב למכרז והעבירה אותו לבאומן-בר-ריבנאי - אך כעת החליטה לחזור לזרמון ■ היקף התקציב של אירוקה ב-2008 עמד על 2.7 מיליון דולר במחיר מחירון

ענת ביין לובוביץ' 03.06.2009

קייטי הולמס תוביל קמפיין למשקפי-השמש של "מיו מיו" עבור סכום מוערך של 3 מיליון דולר

הקמפיין בישראל יכלול מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג

שירות גלובס‏ 26.05.2009

   1234   

   נמצאו 50 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4