אירוקה קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק משקפי השמש והראייה של המותגים טום פורד, רוברטו קוואלי, טוד'ס, סברובסקי, מונקלר, בלינסאנגה, טימברלנד ועוד ■ לפידות מדיקל תייבא ותשווק את משקפי Dunhill ו-Loewe
החברה הודיעה כי תיקרא מעתה "סנאפ אינק": "אנחנו כבר לא רק אפליקציה חברתית" ■ משקפי השמש החכמים, שנקראים "ספקטקלס", מצלמים סרטוני וידאו ומשתפים אותם
אמנם ברקליס מפחיתים את התחזיות השנתיות של Luxottica ב-6% ומצפים לצמיחה אורגנית של 3% בלבד, אך הם נשארים בטוחים לגביה מבחינת הטווח הארוך
אופטיקה הלפרין נהנתה מרווח גולמי של75% עבור המותג ריי באן ■ המנכ"ל, יעקב הלפרין: "אני לא עובד לשם שמיים"
טסים לחו"ל או יוצאים לטייל? קבלו גאדג'טים שעשויים לשדרג לכם את הנסיעה ■ ממזוודות חדשות וקלות במיוחד שחוסכות תשלום מיותר בעבור משקל עודף - ועד משקפיים שפשוט בלתי אפשרי לשבור
לא רק פריטי אופנה: הנחות מפליגות על שלל מוצרי קיץ לבית, לגינה ובכלל הופכים את הקנייה דווקא כעת למשתלמת במיוחד ■ כי גם בשנה הבאה נשב על המרפסת, אז נחמד יותר אם זה יהיה על ריהוט גן שקנינו ב-50% הנחה
הקולקציה החדשה מבית יוסף חבר כוללת 5 דגמים שונים של משקפי שמש, לגברים ולנשים, בקו גיאומטרי מוקפד ויוצא דופן
צפו במוצר חדש ושימושי: "משקפי שמע" חדשים מאפשרים לנהל שיחות טלפון או לשמוע מוסיקה מבלי להתנתק לחלוטין מהסביבה
אבישי אברהמי וקסבייה ניאל משקיעים ב-Quattrocento - מותג משקפיים איטלקי חדש, שאחת ממייסדיו היא ישראלית בשם שרון עזרא
שוק משקפי השמש והאופטיקה עובר מהפכה - והפך לאופנתי ומוטה מחיר ■ השחקנים הוותיקים נאלצו לחתוך מחירים ■ על הדרך, הנהנות העיקריות הן בר רפאלי ומורן אטיאס, שהופכות לשותפות בעסקים, וגוזרות קופון יפה - מבלי להשתתף בסיכון
מעתה ניתן לקבל החזר כספי על ביטול רכישת משקפי שמש בשווי של עד 1,500 שקל - כך קבע ביהמ"ש המחוזי בחיפה, כפשרה שהושגה עם משיכת בקשות לתביעה ייצוגית נגד הרשתות אופטיקנה, אופטיקה הלפרין ואירוקה
כבר 77 שנה מצליח המותג הוותיק ריי-באן לחדש ולשמור על המסורת בו-זמנית ■ בראיון מיוחד ל"פירמה" מספרת שרה בנוונטי, מנהלת המותג העולמי, איך מקדמים מותג בלי סלבריטאים ובלי פפראצי, ומה הקשר בין נאס"א למשקפי שמש
הסניפים החדשים ייפתחו בקניון עזריאלי בחיפה, בקניון חולון, בסינמה סיטי ירושלים, במרכז פרץ בדימונה ובנמל ת"א ■ תפתח עוד כ-10 סניפים עד סוף השנה
התובע טען כי הרשת לא מייבאת משקפיים מברלין, כך שהמיתוג שלה מטעה לכאורה ■ השופטת המליצה לסלק את הבקשה, ברומזה כי היא "מופרכת"
תקבל 5% מהחברה ■ ההערכות בשוק הן כי רפאלי שילמה על חלקה בחברה בין היתר באמצעות הקמפיינים בכיכובה, אך בקרולינה למקה מכחישים זאת
בימים אלה עוברת הרשת תהליך של מיתוג מחדש הכולל פתיחת רשת אקספרס
אופטיקההראל ויזלמדד המותגים 2019משקפייםפוקסקמעונאותשיווק