דן פרופר: "לפני מספר שנים העברתי את אחזקות מניותיי באסם לידי ארבעת ילדיי, ועכשיו הגיעה העת לאפשר לכל אחד מהם לפתח פלטפורמה משלו"
החברה האיטלקית, שאחראית למותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מצויה בבעיית ירושה לאחר שאחד מהבנים של המייסד מת מהתקף לב
המוצר יושק תחת המותג עלית ■ קטגוריית האבקות הממותקות אינה גדולה אך נחשבת לרווחית מאוד, וקצב המכירות בה עומד על כ-66 מיליון שקל בשנה
הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד
בנספרסו ישראל לא מתרגשים מהתחרות החדשה בשוק קפסולות הקפה ■ המנכ"ל משה מרי: "אני לא חושב שעבור חיסכון של 20% הלקוחות שלנו יתפשרו"
זאת לאחר שפג הפטנט של נספרסו ■ הקפסולות של עלית יימכרו במחירים הזולים ב-25% מאלה של נספרסו, והן ישווקו ברשתות המזון
בקרב בין גלידת שטראוס וגלידות נסטלה, מה שהיטה את הכף הוא דווקא פיתוח מקומי, שלגון אנגרי בירדס, ששבר שיא עם מכירות של 8 מיליון שלגונים בשנה
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
המכירות של חברת המזון רשמו עלייה מינורית של 0.7% ל-983.52 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי רשם עלייה של 4.2% ל-249.93 מיליון שקל
במקביל משיקה החברה מכונות למכירת משקה נסטי בכוס ■ יעד מכירות המשקאות של אסם-נסטלה עומד על 50 מיליון שקל בתוך 3 שנים
ענקית המזון נסטלה הודיעה כי הסכימה לרכוש את פעילות המזון לתינוקות של חברת פייזר ובכך גברה על הצעתה של המתחרה הצרפתית שלה - חברת דנונה
"וול סטריט ג'ורנל": יצרניות השוקולד הבינלאומיות נסטלה וקראפט נאבקות בביקושים היורדים למוצריהן בארה"ב ובאירופה ומוצאות בישראל מקור להתרחבות
372 מיליון שקל שיקבל גד פרופר ממכירת מניותיו באסם הם רק קצה הקרחון של עושר אדיר שייצרה אסם לגד ולאחיו דן לאורך השנים בחברת המזון
פרופר, ממייסדי אסם, מחסל את החזקותיו בחברה (5%), חודשים ספורים לאחר פרוץ המחאה הצרכנית ■ "אני פונה להשקעות אחרות, אבל לא במתחרות של אסם"
אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
הבדיקה היא עקב חשיפת "גלובס" כי מטרנה מחלקת ליולדות בבתי-חולים בקבוקי מזון לתינוקות של נסטלה המיוצרים בגרמניה, תחת המותג מטרנה ■ אסם טענה בפני הממונה כי היא אינה יכולה להיכנס לשוק עם המותג נסטלה בשל בעיות כשרות
אבי בן אסייגאסםאפיטומיבמבהדן פרופרהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןתרופות