המכירות של חברת המזון רשמו עלייה מינורית של 0.7% ל-983.52 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי רשם עלייה של 4.2% ל-249.93 מיליון שקל
במקביל משיקה החברה מכונות למכירת משקה נסטי בכוס ■ יעד מכירות המשקאות של אסם-נסטלה עומד על 50 מיליון שקל בתוך 3 שנים
ענקית המזון נסטלה הודיעה כי הסכימה לרכוש את פעילות המזון לתינוקות של חברת פייזר ובכך גברה על הצעתה של המתחרה הצרפתית שלה - חברת דנונה
"וול סטריט ג'ורנל": יצרניות השוקולד הבינלאומיות נסטלה וקראפט נאבקות בביקושים היורדים למוצריהן בארה"ב ובאירופה ומוצאות בישראל מקור להתרחבות
372 מיליון שקל שיקבל גד פרופר ממכירת מניותיו באסם הם רק קצה הקרחון של עושר אדיר שייצרה אסם לגד ולאחיו דן לאורך השנים בחברת המזון
פרופר, ממייסדי אסם, מחסל את החזקותיו בחברה (5%), חודשים ספורים לאחר פרוץ המחאה הצרכנית ■ "אני פונה להשקעות אחרות, אבל לא במתחרות של אסם"
אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
הבדיקה היא עקב חשיפת "גלובס" כי מטרנה מחלקת ליולדות בבתי-חולים בקבוקי מזון לתינוקות של נסטלה המיוצרים בגרמניה, תחת המותג מטרנה ■ אסם טענה בפני הממונה כי היא אינה יכולה להיכנס לשוק עם המותג נסטלה בשל בעיות כשרות
בדיקת "גלובס" מגלה כי אסם מספקת ליולדות בביה"ח בקבוקים הממותגים תחת מטרנה, אך מכילים תחליף חלב של נסטלה המיוצר בגרמניה ■ האם אסם-נסטלה הטעתה את הממונה על ההגבלים העסקיים שאישר לה את רכישת מטרנה?
לטענת התובעת, בפועל נשלל האישור של מטרנה לשווק את מוצריה בארה"ב מאז חודש מארס האחרון, אז אסר ה-FDA על המשך היצוא לארה"ב בשל סימון לא נכון על המוצר
שווי השוק של חברת הסו פו צ'י אינטרנשיונל - 2.6 מיליארד דולר ■ אם הרכישה תצא לפועל, תהיה זו ההשתלטות הזרה הגדולה ביותר על חברה סינית עד כה
בכירי נספרסו העולמית התכנסו בשוויץ בסופ"ש האחרון ל-24 שעות של טפיחה עצמית על השכם - וגם כדי להסביר איך ממשיכים לנהל מותג מצליח כשמחירי חומרי הגלם לא מפסיקים לעלות
עקב התייקרות מוצרי מטרנה טוען לוי: "אם הרכישה לא הייתה מאושרת - נסטלה הייתה נכנסת לארץ, והייתה יותר תחרות; מי שמפסיד מזה שאין עוד גורם יצרני חזק למוצרי תינוקות זה הצרכן"
קנאה בקולגה היא תופעה כל-כך שכיחה במרחב הארגוני וכל-כך רחוקות מהשיח ■ איך נראית קנאת בכירים, איך מרגיש מנהל שמקנאים בו ומדוע התעלמות מהתופעה היא כשל ניהולי?
שטראוס מצידה מתחה את המותג קרמיסימו לקטגוריית הפרימיום עם השקת קרמיסימו&MORE
החברות עדיין לא פינו את העובדים מהמדינה ■ גם נסטלה הפסיקה את הפעילות "בשל התסיסה הפוליטית" ■ המהומות משפיעות גם על חברות שאין להן משרדים קבועים במצרים
אבי בן אסייגאביב לויאסםבמבהדן פרופרהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןתחליפי בשר