המדיה מתקדמת, אך שיטות המדידה נוצרו מאחור. האם זה סוף הסקרים דוגמת TGI?
מסקר TGI עולה כי יותר מ-350 אלף איש נחשפים ל"גלויה של שלי" בתדירות של לפחות פעם בשבוע
בן כספית בראיון ל"גלובס": "חזות הכל היא לעשות מכה מהירה, לירוק לכל באר שמישהו אי-פעם שתה ממנה ולדרוך על כל ערך" ■ "לא כל מהדורות החדשות צריכות להתעסק בראיונות צהובים עם אשת הנרצח או המאהבת של העבריין" ■ על אדלסון: "'ישראל היום' - 'פראבדה' הישראלי"
נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל
טרנד הבריאות תופס תאוצה: מספר "הצרכנים הבריאים" גדל ב-60% מאז שנת 2001 ■ קיימת עלייה של 47% בהסכמה בקרב הציבור כי "אוכל במסעדות מזון מהיר הוא זבל"
המקומונים והשבועונים החרדים עקפו את העיתונים היומיים "יתד נאמן" ו"המודיע" בסוף השבוע 35% מהמגזר הודו כי הם גולשים באינטרנט, למרות איסור הרבנים רדיו "קול חי" זוכה לחשיפה של 31% מהמגזר החרדי
הם מעדיפים לקנות במזומן, ו-24% מהם אפילו לא מחזיקים כרטיס אשראי הם מאמינים ביכולותיהם הכלכליות, אך כמעט מחציתם מתקשים לחסוך ולמרות האמביציה ויצר ההרפתקנות שלהם, רק 11% משקיעים במניות
11.3% קוראים רק חינמונים ולא עיתונים מבין מוספי סוף השבוע, "גלובס" הוא היחיד שלא רושם ירידה בחשיפה ברדיו: עלייה קלה לרשתות קול ישראל, ירידה קלה לתחנות הרדיו האזורי ולגל"צ
מדובר במהלך דומה למהלך של "דה מרקר", שהחל לצרף את המוסף לחינמון "ישראל היום" במטרה להגדיל את החשיפה לקראת סקר TGI
הערכות: המהלך - לקראת סקר המדיה של TGI בעוד כחודש וחצי הניסיון לשווק את "דה מרקר" כעיתון נפרד הסתיים לאחרונה במספר זניח של מנויים
גלובסגלי צה"לידיעות אחרונותישראל היוםלי-אור אברבךמעריבעיתונותרדיורשת ב'תאגיד השידור "כאן"