הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית
ניסני (62) שימש בעברו גם כמנכ"ל חברת נגה גלידות, מנכ"ל טרה, סמנכ"ל תפעול בפרטנר ונשיא ומנכ"ל סאני אלקטרוניקה
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
ארז ויגודמן: "אנו רואים משבר פיננסי עמוק שמתורגם למשבר אמון ומלווה בירידת העושר של הצרכנים, בירידה ברמת החיים ובמיתון גלובלי"
בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)העלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןממתקיםמשרד הבריאותסלמונלהשוקולדשטראוס